Barnens iFokus

Barnens

Etikettsport-och-hobby
Läst 999 ggr
Caroline.H
0

Ajajaj :P

Igår red vi ut på våran ridlektion och ponnyn jag red såg en livsfarliga, ponnyätande bil i snåren och tänkte att nu gäller det att tänka snabbt! Han kastade sig och jag var inte beredd så jag flög av! Landade mitt i mellan två stenar och där i mellan var det kanske 1 meter eller så, de var tur. Men, det var fullt med brännässlor där jag landade! ;/ Jag kastade mig upp för jag märkte ju att det var brännässlor där men jag brände mig ändå :( Jag tog iaf tag i hästen och sen så var jag bara tvungen att skratta åt saken på mitt vanliga sorglösa vis! :D Efter lite funderande på vad som faktiskt hände så hoppade jag upp igen, som tur är så hade jag ju inte slagit mig någonstans utan bara blivit lite knottrig efter mitt olämpliga ställe att landa på! Fick möjligen något blåmärke precis vid svanskotan också, men det kan ha kommit från någonting annat. Men brännässlorna sved lååångt efter och även idag så gör det lite ont när jag kliar mig på armen men jag tyckte att jag klarade mig hyfsat bra! Det första jag tänkte när jag reste mig upp var "Nu är det bara 97 gånger kvar!" och "Vad vill ni har för tårta, jordgubb eller choklad?". Haha ;)

//Caroline

KaninPiggelin
0

CHOKLAD!! :D XD

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Caroline.H
0

#1 Haha, vi får se vad det blir ;)

//Caroline

[Fruktiz]
0

Jag har 97 gånger kvar, men att man ska bjuda på tårta visste jag inte {#emotions_dlg.smile}

Caroline.H
0

#3 Vi brukar köra så att trillar man av så får man bjuda på tårta eller något annat gott som typ kladdkaka eller något :) Då gör man ju faktiskt att trilla av till en lite roligare grej lixom ;)

//Caroline

Jossangizmo
0

Har okså 97ggr kvar trota jag har ridit i 8år Tungan ute

CaptainBunchie
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har nog bara 80 gånger kvar (A) Ridit i 5 år, men har ju egen häst som jag ramlat av kanske 7 gånger också :)

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_