måste bli bättre i 5:an
hej jag är jätte trött på min klass och bästis.klassen är jätte stöckig vi kan inte ens gå till bibloteket utan att 4 eller fler får en anmälan hos rektorn att ha gjort något dumt och min lärare är jätte arg nu på min klass för sista månaden har varit förbaskad.min bästis är jätte blyg vågar inte prata med mig hon vågar inte säga till en kille som är jätte dum och hon vågar inte säga till om hon ska förbi och någon står ivägen. snälla hjälp mig för jag kan inte ha en sån stökig klass längre.jag kan inte byta skola heller.
Vad synd att det blivit så :(
Har du berättat det för dina föräldrar?
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
ja dom vet om det. jag har tagit det på utv men min lärare säge bara dom blir bättre gör inget åt saken fast han är bara min mattelärare men dom har delat upp det.
Men säg till rektorn då?
What doesn't kill you makes you stronger.
ok men jag kanske ska ta det min riktig lärare.sen tar jag det med rektor om det inte har blivit bättre.
#4 gör det
What doesn't kill you makes you stronger.
jag hoppas det blir bättre för jag är inte sugen på att gå till rektorn.
Hoppas det löser sig! 
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Om jag hade varit du hade jag fått spader, som jag normalt brukar få. När klassen inte är tyst, då jag blir irriterad, så skicker jag jätte högt "håll k*ften", och du blir de flesta tysta
ursäkta mitt språk, jag ville bara berätta hur jag gör.
Om det då inte hade hjälpt hade jag bytt skola.
jag hade gjort som du om jag inte hade fått jätte mycket skäll för det.
själv tycker jag bara de är kul med stökiga klasser 
haha fast ibland går det över gränsen, men gillar inte heller när det är helt knäpptyst, man blir jättetrött och uttråkad.
men säg till dom som håller på sen om du får skäll säg att du får jätteont i huvet och inte orkar gå till skolan för att det är så stökigt och du inte kan lära dig nånting ? :)
eller… har ni inte typ grupprum eller ngot där man kan gå o jobba ensam??