Tycker ni om att flyga?
Hej jag undrar om vad ni tycker om att flyga?
Jag tycker det är ganska läskigt för jag är rädd för att kras landa även om jag har åkt flyg massor med gånger och inget hänt så är jag fortfarande rädd. Men när jag har flygt någon/några timmar så släpper det. Men sen när vi ska landa blir jag rädd igen.
Jag har flygit en gång, från stockholm upp till boden.
Det enda jag inte tyckte om var starten :S Men jag kände mig ändå lugn för dom säger ju att det t.om är säkrare att flyga än att åka bil nu för tiden :)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Ohja, jag ÄLSKAR att flyga, så himla mysig känsla :D
//Caroline
Jag ÄLSKAR att flyga typ det bästa jag vet :D
What doesn't kill you makes you stronger.
Jag tycker inte alls om att flyga, jag är lite flygrädd tyvärr, allt började med att jag såg en en serie om flygplansolyckor sedan dess så är jag rädd och har drömt en hel del mardrömmar om att plan kraschar och sådant. Men samtidigt så vill man ju kunna åka utomlands så tvingar mig själv till det ändå :P
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
OKEJ! Jag har också sett en serie som handlar om ett plan som krachar. Det heter plan 29.
#5 har också sätt den serien! Läskigt :S
Men en sjukt bra serie :)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Japp jag tycker också den är sjukt bra :)
Usch nej! Jag hatar att flyga jag får lock för öronen, och så är jag rädd föratt krasa. När jag var på väg till zanzibar åt jag en frukt som var så äcklig så jag spyddde över hela sätet och det var i tyg min klänning luktar fortfarande illa efter det!
Jag har aldrig flygt 
Haller med #2 :)
/ Tilda