Barnens iFokus

Barnens

Etikettdjur
Läst 823 ggr
fliza
0

Vad ska jag göra :(

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mina 2 kanarie fåglar bråkar :( och djuraffären tycker att vi ska lämmna tilbaka hanen vi köpte för att det är hotfult när dom biter mot varan och mamma säjer att jag få en ny om vi lämmnar tilbaka hanen men jag bara gråter och vet inte vad jag ska göra!!!

Gråter

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

fanta-stiskt
0

Lämna tillbaka och få en ny, visst det kan kännas jobbigt att lämna tillbaka en om du tycker om den. Men det skulle väl vara värre om den skadar den andra så den dör eller blir så pass illa skadad så den måste avlivas?

KaninPiggelin
0

kan dom inte bo i varsin bur?

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

fanta-stiskt
0

#2 Är nog kanske bättre att byta ut hanen, en till bur tar både plats och kostar pengar

KaninPiggelin
0

#3 jo i.ofs men det är ju ett av alternativen

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

fanta-stiskt
0

#4 Ja :)

fliza
0

2# Jag önska att det gick! Men tyvärr går det inte effter som då måste vi köpa 2 nya kanarie i ställe för 1 fågel en då för dom kan ju inte sitta själva där inne och det blir lite väl dyrt tycker mamma :,(

1# Det lutar sig åt det hållet. Det är så jobbigt när 2 saker man älskar bråkar, men vad ska man göra ibland får man göra grejer som man inte vill för att den andra ska få det bra, i detta fall i alla fall…

Det är så jobbigt!!!

Gråter

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

Caroline.H
0

Tyvärr är ju nog det bästa för fåglarna att lämna tillbaka hanen :(

//Caroline

ara11
0

jag tycker du ska lämna tillbaka hannen och få en ny. min syster undulat dog idag:(:(

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens