Vad har ni gjort i sommar?
Ja, som rubriken säger: Vad har ni gjort i sommar?
Själv har jag varit en vecka i Grekland, på ön Rhodos, det är nog det bästa jag gjort i sommar! Annars har jag mest tagit det lugnt hemma, varit på lite dagsutflykter med familj och vänner, solat och badat (mindre än vanligt i Sverige dock) och så. Jag har även varit i Göteborg med två av mina bästa vänner, då vi var på Liseberg (där jag förövrigt provade på att åka AtmosFear för första gången, haha) och sedan övernattade vi på hotell och shoppade andra dagen.
Åhh vad kul att du åkte till grekland! :D
Jag har varit på Åland i tre dagar och sen åkt runt på hopptävlingar och bara slappat hemma :)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Åh vad härligt med Rhodos! :D
Jag har varit på Öland en vecka, sen mest slapp, lite hopptävlingar med kaninen, dagsutflykter med familjen och lite sånt ^^
//Caroline
Jag har varit hos min mormor och morfar, träffat andra släktingar, tävlat med kaninerna, fiskat kräftor, spelat folkmusik, badat (fast bara två ggr hemma), vart med kompisar och fått ett kusinbarn 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har varit i slovenien och tyskland och kroatsien. Sen har jag varit hos min mormor och morfar och hemma. Jag har ochså varit på ett läger i 4 dagar.

jag hade ingen bild som jag fick ta så här är en bild från google från kroatsien :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har vart på ölaand i en vecka bästa jag NÅGONSIN gjort lovar det!!!
Och vi ska öventuelt ta oss över till åland inan sommaren är slut!
Sen har vi bara slappat
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
ska åka dit om 2veckor :3 (till Rhodos)
#6 Vad kul! Ska ni bo i själva staden (Rhodos stad) eller ska ni bo på något annat ställe, så som Faliraki eller Lindos?
Det verkar som alla som skrivit här har gjort roliga grejer på sommarlovet! 
Har inte gjort så mycket:)
Slappat lite och städat.
Men vi ska till new york i okt =)
Sen var vi i England och hälsa på släktingar i början av mars på sportlovet:)
What doesn't kill you makes you stronger.
#7 tror faktiskt vi ska bo på ett hotell lite utanför själva shopping staden ;) nära havet iaf :D