Barnens iFokus

Barnens

Etikett: godmorgon-goddag-godkväll
Läst 779 ggr
ara11
0

Vad är det läskigaste som har hänt er?

Vad är det läskigaste som har hänt er?

Det läskigaste som har hänt mig är att när jag,morfar och min syster var ute i skogen. Då gick jag och min syster och kanske 20 meter före morfar och då kom det en saab det motsatta hållet och han i saaben trodde att jag och min syster var själva så han parkerade bilen och gömde sig i buskarna. Sen när vi gick tillbaka då såg morfar att det var något mystigt med bilen så han ropa att vi skulle vänta på honom. Men tänk om han inte märkt något då skulle vi kunnat bli kidnappade eller någon. :)

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

Bamse 08
0

Vet faktiskt inte men något som var läskigt var när jag syde mig i fingret :/

What doesn't kill you makes you stronger.

ara11
0

Oj! Men kunde du dra ute den själv?

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

Bamse 08
0

#2 Nej, Jag sydde mig själv i fingret av en symaskin *klant*.

Jag kollade bara bort och så råkade jsg trampa på pedalen med fingret under nålen :/

Så jag fick springa till sjuksköterskan med slöjd läraren och så fick hon dra ut den men det tog typ 5 min om inte vi hade haft en sjuksköterska hade jag fått åka in till vårdcentralen så jag är jätte tacksam att hon drog ut den, och snacka om min puls var hög :P

Sen har jag ramlat på kanten av en stenmur så jag började blöda som attan på hakan.

Sen när jag var 1-2 år så gick jag in i ett trapräcke så fick jag ett jack i pannan så jag fick sy :/

What doesn't kill you makes you stronger.

KaninPiggelin
0

hmm.. kommer inte just nu på det läskigaste  Tungan ute

Fast en gång vaknade jag med en fladdermus hängandes i taket över min säng! :S

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Noxia
0

En dag så fick jag en lockespindeln på skon och jag skrek och sparkade i luften och fick panik och försökte slänga av mig spindeln på mamma xD

Cazzos
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det läskigaste som hänt mig någonsin vet jag inte, har varit med om jättemånga läskiga saker..

Men den senaste läskiga grejen som hände var att jag skulle gå till vårdcentralen, och på vägen in så var det en äldre kille (35-45 år kanske) som gick åt motsatt håll, jag tittade snabbt på honom, vilket jag gör på alla egentligen, men han tittade tillbaka djupt in i mina ögon och log som tusan.

Skitläskigt.. trodde nästan att han skulle hoppa på mig efter att vi gått förbi varandra, så jag skyndade mig in i entrén Skrikandes

[linneasandberg]
0

När jag och min kompis skulle sova över hos mig så skulle vi cykla genom en park klockan 10 på kvällen ungefär. när vi var i mitten så såg vi en 40årig man sitta på en bänk plus att vi redan hade skrämmt upp oss, och typiskt nog hoppade min kejda på cykeln så jag fick springa och leda cykeln samtidigt!!!!

Sen vare samma dag när jag och samma kompis skulle till hemmakväll så cyklade vi förbi ett område där det var 1bilväg hus på andra sidan och på vår sida fanns Lidl. Då kom en lös dobberman hoppandes och skällandes och den följde efter en när man cyklade så man var tvungen att hoppa av cykeln och ha den framför sig så att den inte kunde komma imot en men sen så sprang den runt cykeln och då släppte jag taget så den small i backen så hunden blev rädd och sprang bort. sen kom den igen och kejdan hoppade när jag skulle cykla iväg men den kom ju ifatt…. den sprang mitt i vägen, hoppade upp på bilar och allt…

Cazzos
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#7 Fy fasiken vilka oansvariga hundägare det finns!

Du borde tagit cykeln och kastat den på hunden Foten i munnen