Sommarlovet 2011
Hej på er alla glada!
Nu är jag väldigt nyfiken på ert sommarlov. Har ni haft så bra som ni alla förtjänar efter ett långt skolår?
Vad har ni gjort under hela sommarlovet. Har ni badat, rest bort till att annat land eller bara varit hemma och haft det riktigt skönt?
Vore superkul att få höra om just erat sommarlov!
Mvh medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Morfar hyrde en stuga över helgen när mamma fylde år i skärgården det fanns många korsspindlar där ¨.¨ ^.^
Har gjort en massa…. Badat en hel del, varit med kompisar, varit på Öland… :)
//Caroline
Jag har varit på massor av roliga hopptävlingar med kaninerna, kryssat till åland, varit i furuviks djurpark, varit hos min syrra, fått min nya kanin ♥, varit med kompisar och sen slappat massor! :D
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
I början av sommarlovet var jag på ett läger som heter drakudden. Sen var jag utomlands i slovenien, kroatsien och tyskland. Jag har varit med mormor och morfar och kompisar. Sen har jag badat massor i sverige och utomlands.
jag glömde att säga att jag var också på dop i slovenien min gudmors son.
jag har varit på Tom Tits också, jätteroligt! :)
Jag har varit i min stuga i halmstad hela sommaren och badat ! :D
#8 bada är kul! Jag har också badat mycket i sommar! :D
Vi ha rullat husvngn å bott i den å tält. Vi ha vart på flera djurparkar borås eskillstuna furuvik helkul. Nä det rengna har mamma läst me mej så ja ska komma i kapp efer de ja vart hemma länge från skolan. Inge kul för de rengna mycke