Va tykker ni om åska
när de åskar å åskar hos oss så dra vi ur alla sladdar till datorna å tevorna å inge prat i telefånen. va gör ni hemma. ja tykker åska är spännande å kul men vi får inte stå vid ett träd å va i vatnett. va tykker ni om åskan
På dagen tycker jag att det är helt okej, nästan lite mysigt :) Men om det åskar mitt i natten så är jag livrädd, haha ;D
//Caroline
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
På dagen tycker jag det är mysigt,men på kvällen när jag ska sova och på natten är det läskigt.
Usch jag tycker inte om åska :S På dagen går det väl an men på natten är det riktigt läskigt :O :S
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Jag ääääslkar åska, speciellt på natten, då man kan se blixtrarna som tydligast. Jag sover aldrig när det åskar, för jag sitter bara tittar på det och drömmer mig bort. Tycker lixom det är så fridfullt! ^^
Tycker också att åska är kul :) en gång åskade hos oss på VINTERN!
Men åska ska man ju inte leka med heller för det kan vara riktigt farligt.
http://emmaskaninselar.blogg.se/
Jag tycker att åska på dagen är okej men om det är på kvällen är den bara jobbig xD
What doesn't kill you makes you stronger.
Jag tycker åska är lite läskigt men samtidigt är det lite mysigt för då kan man vara inne och t.ex. spela kort. Det gjorde jag och mina kusiner för två dagar sedan när det åskade. 
tycker åska är jätte läskigt specielt på natten
Jag tycker det är lite jobbigt för att man måste stänga av alla elektronikapparater, och så är det lite "dystert" med åska också, men det går ju inte att styra över vädret. =)
Jag älska åska men en av mina hundar är gätte räd hon springer in i badkaret och gömmer sig där inne bakom dush dramperit!
tyker det är lite jobbigt se henne skaka och flåsa för att hon är så rädd! det varsta va en gång för i tag sedan när vi gick ut och det börja åska och ös rengna men dom måste ju ut så vi skulle bara ut en snabis utanför huset och min hund karizma va så räd så hon hoppa på mina ben och vänta på att jag skulle ta uppna i min famn.
Hon är skått rädd också så hon är licka dan för fivarkerier!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Jag är liv rädd för åskan men på dagen så är det ganska lungt men på natten är jag livrädd att den ska komma på mig när jag sover
Åskan träffa ett träd nära vår husvangn i sommar för nåra veckor sen. Syrran å mamma blev helrädda