Mobiler
Har ni en mobil? Hur många år var ni i sånt fall när ni fick eran första mobil och vilken sort har ni på mobil? :)
Jag fick min första mobil samma år som jag fyllde 11, jag har en klassisk nokia, dock vet jag inte vad själva sorten heter ^^
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Jag var okså 11 och hade en gammal nokia. Nu har jag Iphone 3gs ^^
Jag fick min första mobil(som jag fortfarande har kvar ;D)när jag fyllde 9 tror jag… Eller om det var 10 xD Så den har väl 4-5 år på nacken och har varit med om mycket, t ex att bli överkörd av min cykel (A) Men jag älskar min mobil och jag kommer förmodligen ha den kvar tills den pajar helt ;)
//Caroline
Jag fick min första mobil när jag var 9 år. Det var en samsung med lock. Nu är jag inne på min fjärde mobil och det är en sony ericsson j10i2 elm. Jag tycker det är en bra mobil 
Ja ska få en. Va ska de va för märke
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har en lg touse. jag tycker om den! Jag ska få en iphone 5 :) när den släppts.
Jag fick min första, den som jag har nu, när jag fyllde 12. Det är en Sony Ericson W595. :D
/ Tilda
Mammas sambo säjer samsung E2370 för den ä tålig. Mamma säjer nokia 1661 för den är enkel

Lilllufsen, det finsn inget märke som är bättre än andra, man bestämmer själv vilken man gillar mest :)
Själv har jag haft mobiler i 4 år ungefär… Började med någon Nokia, sen fick jag en nyare nokia… :P Gillade verkligen den… Men den hamnade i tvättmaskinen tyvärr :/
Sen fick jag en Sony Ericsson w595, hade i 2 år. Sen fick jag en HTC Wildfire som jag har nu :D
// Dodat :)
Hej, jag var 5 år när jag fick min första och det är en Sonny ericsson dem är bäst!
Jag har en X8 sony ericsson :) Fik den idag i samband med att jag fyller år :D Fick min första mobil när jag var 9 år kanske :P Har bytt mobil 3 gånger :P
What doesn't kill you makes you stronger.