Barnens iFokus

Barnens

Etikett: skolan-och-fritids
Läst 1679 ggr
fliza
0

B-språk /Tyska, franska,Spanska!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nu måste vi testa alla språk men jag vet redan vad jag ska ha Franska! Att tvingas snacka högt om man inte vill är fel tycker jag

Tyska!

jag tycker inte tyska är kul då säjer jag nu (guten Tag inte ett smak) Och det var väl själv klart att jag måste börja med tyska som jag inte tycker om! Och man blir typ tvingad att snacka tyska högt för klassen! Jag var sjuk hela föra veckan och missade 3 B-språks lektioner och kunde inget och  hon börja snacka tyska med mig och jag sa !VA! Och hella klassen börja skratta åt mig det var så ledsamt dom skratta när jag försökte snacka tyska och när jag inte visste vad sacker betyder och när jag pratade lågt jag blir verkligen ledsen och det vill jag inte! Det är pinsamt och lärarna lyssnar inte!

Spanska!

Spanska är jag okså tvungen att snacka! Och efter dagen tyska lextioen tycker jag inte det är kul med sådant! spanska är bara krångligt tycker jag! Jag vill bara ha franska! Att tvingas snacka högt när man inte vill eller kan är förudmjukande tycker jag! Hoppas att spanska läraren är bättre en tyska läranren!

Franska! <3

Franska är det bästa jag vet! Och ett språk jag engarera migi!!! Det kan va något jag verkligen jag kan ha andväningen för och där hoppas jag bara på det bästa!!!

Vad skulle ni välja för språk. Och vad tycker ni o att snacka högt inför hela klassen???

ps. att när klassen är dum mot mig ska ingen säja till! Eller va tycker ni?

+ att man måste ha alla språk i 2 veckor!

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥

dermot
0

Jag läser själv franska :) Tycker att det är jättekul! Och jag trivs bra med den lilla klass vi är. Så jag tycker att du ska välja det som känns bäst.

Men tänk på att du nog kommer få svara på frågor högt även på franskan, dock har min lärare varit snäll och hjälpt till om jag inte kunnat. :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Fruktiz]
0

Jag har haft tyska i 1 år nu (går i sjuan) och jag tycker det är kul och bra! Glad

Men får du alltså prova alla språk så länge?
Vad kul, för då får man ju verkligen känna sig för vilket man tycker är bäst.
När vi började sexan fick vi bara gå en pytteliten lektion i varje språk och sen skulle vi bestämma oss för vilket vi skulle ta.

Vad oschyst att klassen skrattade åt dig! Det finns ju faktiskt ganska svåra ord i t.ex. tyskan.

fliza
0

1# Det blir franska

2# Jag tror att tyska är roligare när man inte har en klass som skrattar åt en! Rynkar på näsan

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥

KaninPiggelin
0

jag läser tyska, jätteroligt är det! :)

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

[Airo]
0

Jag har läst tyska i över 2 år snart (går i 8an) , och det är ett riktigt roligt språk som kan få en att skratta .

Det har faktiskt flyttat hit en tysk tjej , som går på min tyskagrupp . Det är väldigt kul att ha en som är tysk själv , som man kan lära sig mer av . Glad

Bamse 08
0

Jag vill läsa Tyska :)

Är nämligen född där :D

What doesn't kill you makes you stronger.

Jossangizmo
0

Jag läser spanska, har gjort det i 2år c;

fliza
0

Okej! Det är inte många som läser Franska!Skrattande

fliza
0

Okej! Det är inte många som läser Franska!Skrattande

Noxia
0

Jag älskar franska när vi ska ha språk ska jag också läsa franska vad roligt då :)

Caroline.H
0

Jag läser tyska och det är jätteroligt! :) Vet precis vad jag ska underhålla mig med på tåget på lördag…Tyskaläxa, haha! ;)

Det var ju inte schyst att klassen skrattade åt dig! Är det läraren som säger att man måste prata högt eller blir man utskrattad om man inte gör det?

//Caroline

fliza
0

Ska du läsa tyska på vägen till mig! Hahahahhahahahahha HA