Rolig och upptagen dag!
Idah har varit en väldigt upptagen dag! Började med att åka till Arosvallen med skolan för en Friluftsdag med friidrott, vilket gick jättebra! :D Jag kom 3:a i 1000 m som jag sprang på 5 minuter och 20 sekunder, sen kom jag 2:a i 100 m där jag sprang på 19.96 sekunder och vann sedan höjdhoppet genom att hoppa 1.20, och där kom Kaninpiggelin också 2:a med 1.15(haha, man måste ju få skyta lite! Dock var allt det här bara i min grupp där det bara var tjejer från årskurs 7) :D Det viktigaste var förstås att vi hade kul och det hade vi! Dock slutade det med många skador… Jag trampade snett precis innan mitt första försök på 1.20 i höjdhoppet vilket resulterade i en krasch rätt in i bommen = ont i låret och foten jag trampade snett med x( Men vi hade i alla fall riktigt roligt!
Sen kom jag hem och släppte ut kaninen innan det var dags att åka till ett helt nyöppnat shoppingcenter och titta runt där! Jag och min kompis fastnade vid restaurangen där dom gör sushi, det såg så coolt ut, haha! Sen tittade vi också på milkshakebaren men det var inte riktigt lika roligt… ;)
Nu har jag precis kommit hem och kan äntligen slappna av lite! En fullspäckad men rolig dag, som nu slutar med att jag sitter i soffan och måste typ halvligga på sidan för att inte lägga tyngden på låret, haha, lyckat Carro x)
Vad har ni gjort idag? :)
//Caroline
GRYMT KUL, GO AROSVALLEN!! :D:D
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#1 Haha, åker gärna dit nån mer gång faktiskt!!!! :D I 9:an sen, så får vi visa hur tjejer i klass 9 egentligen ska hoppa hödhopp, hihi :)
//Caroline
#2 haha aa XD
GO 7:AN!! :D:D:D och Patrik Stjärna såklart,haha ^^
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det var nog roligt
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Kul att det gick så bra för er 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
5#håller med dig
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
#4 #5 :D
Jaaaa, go Patrick!!!! :D:D:D(haha eller /Peter är de ju :D) Sorry nu alla för ett skämt bara jag och Piggelin förstår… :)
//Caroline