Barnens iFokus

Barnens

Etikettskolan-och-fritids
Läst 763 ggr
Bamse 08
2011-09-27 17:53
0

Läxor

Hej!

Vad har ni för läxor till denna vecka? :)

Har ni gjort klart de läxorna? :)

MVH Jennifer

What doesn't kill you makes you stronger.

[Fruktiz]
2011-09-27 18:13
0

Jag har engelskläxa och kanske tyskläxa, våran tysklärare var inte så tydlig med att säga om det var läxa eller inte den här gången.

Engelska: Man ska skriva ut en bild på en valfri kändis och sen på torsdag ska vi prata om personens utseende och vad den har för kläder på sig. Sen skulle vi göra en till sak men den var hemlig. Det var också bra om man kunde lite om denna person.

Det var väldigt lätt för mig att välja kändis att skriva ut. Robert Pattinson, så klart!Glad

bella00
2011-09-27 18:13
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Engelska Glossor.

Vi brukar ochså ha svenska och matte läxa men vi hade prov istället så vi fick inget.

KaninPiggelin
2011-09-27 18:32
0

Har NO-prov på torsdag :S så det ska det pluggas mera till.

Idag skulle vi ha haft Tyskaförhör men det blev imrogon istället och idag fick vi även nya tyskaglosor som är tills på måndag som ag inte börjar med ännu.

:)

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Caroline.H
2011-09-27 18:59
0

Tyska och NO(som jag förövrigt knappt kan nånting är eftersom att jag tycker att NO är sååååå tråkigt!). Sen räknas det kanske inte riktigt som läxa men har även en grej till skoltidningen jag är reporter till, skriver en drömkrönika just nu :)

//Caroline

dermot
2011-09-27 19:01
0

SOinlämning till nästa tisdag… typ 6 A4sidor ska vara klara o.o

Och sedan har jag läxa i det mesta förutom franska ;p

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~