Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 820 ggr
Bamse 08
0

Börjat handlat?

Hej!

Har ni börjat handlat in vinter kläder än?

Glad

What doesn't kill you makes you stronger.

Jossangizmo
0

Ja, faktist! Två vinterskor, och sen ska jag ha samma jacka som förra året. Ska kanske handla lite mer. Såg en jättemysig flis på New Yorker, men den gick på över 300spänn så jag vet inte… :/

KaninPiggelin
0

Tror inte jag kommer behöva några nya vinterkläder i år, allt passar så jag kommer ha samma vinterkläder som förra året :)

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Caroline.H
0

Har inte börjat än men det kommer väl snart, jag behöver nya vinterskor och vinterjacka… Usch för att handla vinterkläder, känns så deprimerande men tanke på at jag inte tycker om vintern alls… ;D

//Caroline

[lejdyga]
0

Ja! jag har det har inga vinter skor än men ska köpa snart!Flört

ara11
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja! Jag har börjat handla vinterkläder men jag har lite sen förra året också.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

[Fruktiz]
0

Jag ska ha samma jacka som förra året, men vinterskor/stövlar måste jag skaffa snart.

Bamse 08
0

#1 Okej, det är synd att inte alla saker är så billigt så man kan köpa utan att det ska vara för dyrt Obestämd

#2 Okej, nee man behöver ju inte nya om man passar i de förra vinterkläderna. Då kan man ju återvinna Glad

#3 Håller med, tycker också det känns deprimerande att handla vinterkläder Rynkar på näsan

#4 Vad bra, det blir nog dags för snö snart och då måste man ju ha några tjocka och bra skor Glad

#5 Okej, vad bra att du har lite redan Glad

#6 Okej, lycka till med letandet efter vinterstövlar Glad själv har jag otroligt svårt att hitta några bra Obestämd har vuxen storlek så måste vandra runt på den avdelningen och där hittar man ju bara skyhöga klackskorObestämd

[Fruktiz]
0

#7 Jag har samma problem där! Har strl 40 på skor så om jag har otur finns det bara kalla och inte alls vattentäta stövlar i min strl..

Bamse 08
0

#8 har samma storlek som dig typ men ibland har jag 41 också lite odd för jag är ju bara 11 år men jag är ju lång

fliza
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Inte en!

Hihihihihihihihihihi!

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

Jossangizmo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#8 Jag köpte ett par gummistövlar med 'mys' i. Jag kommer inte ihåg var jag köpte dem, men jag tror det var på skopungten eller DinSko. Jätte snygga! Tror märket är 'Vox', köpte dem för några månader sen.
Fanns i stl. 37-41 om jag inte minns fel!

KaninPiggelin
0

Snygga stövlar! :)

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥