bra hemsida!
Hej! Är det någon här på barnens iFokus som vet någon hemsida som man kan träna glosor på? Jag är med på glosboken.se men det går inte att komma in där och glosföhöret är imorgon och jag kan dom inte:(
Engelska glosor? Isf skulle jag välja www.translate.google.se om jag inte hittde en bättre. ;)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Japp engelska glosor.Tack men jag måste öva på dom själv. Men det var jätte snällt allafall.
Jag prövade att googla lite på det och hittade en massa sidor, dock har jag inte testat dom men kanske något du skulle kunna pröva? Fanns t ex glosor.nu
Annars föredrar jag själv glosboken eftersom att det är enkelt att förstå och man kan även plugga t ex tyska, inte bara engelska. Varför kommer du inte in? Har du glömt lösenordet eller något sådant? För isåfall så går det ju lätt att fixa ett nytt lösenord :)
//Caroline
Samma som Mollis, det rä jättebra sidor! :)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#3 jag kommer inte in för dom håller på att uppdaterar.
#5 Men nu är dom klara med det! :) Dock kanske du redan haft förhöret nu?
//Caroline
#6 Japp förhöret var idag så jag han inte men det får vara fel nu inget att göra åt.
Ett tips är att skriva alla glosor många gånger på ett pappaer och sen kanske fråga t ex en förälder om dom kan förhöra :) Annars kan man förhöra sig själv genom att lägga en bok över dom rätta svaren på pappret/boken
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#1 Google Translate översätter fel ;) Skriver man en sak från tyska till svenska blir det Facebook :s
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#9 Ibland har Google Translate fel, ibland inte. Oftast blir det alltid fel när man skriver meningar eller många ord. Svenska till engelska eller tvärtom brukar gå bra med enstaka ord.
Men man ska inte lita på Google Translate ändå :)
#10 Jo, men tycker inte man ska använda det, den har nästan alltid fel :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
http://glosor.eu är jättebra! ;)