Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 589 ggr
dermot
0

Åh vad ledsen jag är nu!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi kommer sälja eller avliva vår häst Balette Gråter

Det har hänt något privat som jag inte vill dela med mig av här, men hon kan inte stanna hos oss längre.. Det största problemet är att hon är gammal - född 1989, 22 år gammal - och är ingen häst man direkt tävlar eller tränar på, snarare en skogsmulle. Och de är ju inte så värsta populära inom hästvärlden längre. Visst, det finns snälla underbara människor, men vi har frågat alla vi vet och lagt ut annonser, men alla tycker hon är för gammal för att vara lön att ha! - hästar kostar ju!

Så vi har två andra alternativ, och det är att "sälja" henne till djurparken där hon blir mat åt rovdjuren, eller avliva henne och begrava henne på vår mark! Jag vill ju ingetdera, men något måste vi ju!

Hon är ju fullt frisk, har haft hovböld och fång en enda gång, inget mer!

Fy vad hemskt detta är!! Gråter

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

KaninPiggelin
0

Usch Gråter

Kram ♥

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

[Lilllufsen]
0

Stakkars dejGråter

Caroline.H
0

Nej men usch och fy, stackars dig!

Styrkerkramar ♥

//Caroline

dermot
0

Tack alla! ♥

Känns så himla hemskt! Vi har haft henne sen hon fylld 17 och nu helt plötsligt måste hon väck! Gråter

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Fruktiz]
0

Näe vad ledsamt Gråter

Twixxie
0

Vad tråkigt uschaGråter Hoppas att någon nappar på henne!                     Styrkekramar <3

Lellson
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Stackars dig<3

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

[lejdyga]
0

med  gud!!! älskar hästar!! hoppas hon säljs !!!!!!! <33333

dermot
0

Tack alla!! Rynkar på näsan

#8 Jag också, men vi "släpper" henne bara om någon seriös - och inte hästhandlare eller liknande - vill köpa henne. Hon ska inte behöva flytta mer♥

// Anka