Jag är så superduper jättejätteglad!
För att nu har jag fått min biljett till Twilight Eventet i Stockholm!!!!!!!!!!
Och min snälla pappa fixade biljetter åt mig när jag inte kunde göra det själv ♥
Visst, det är inte VIP. Skitsamma, jag kommer i alla fall få vara där! Jag kommer i alla fall få känna stämningen på eventet bland alla Twilighters! Jag kommer i alla fall få se Rob och Ash LIVE!! Jag kommer att få höra deras intervju och (kanske) se ett klipp om Breaking Dawn! Men om jag får chansen att komma över ett par VIP-biljetter kommer jag självklart ta dem istället.
Min största dröm är ju att få träffa Rob! ♥
Så när mamma kommer hem ska vi bara beställa tågbiljett och hotell, och sen är allt klart!
Åh vad kul!! Grattis!
Lyckos dig, jag kan inte ta mig till stockholm..
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Lyllos dig1 Hoppas du får en toppen fin kväll.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
kul :D
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Neee jag är sååååååå anensjuk! Mamma kollade om det och det vissade sig att dom var gratis så det är slut :( Nåååå I Love Twilight! Jag har var enda samlings grej, dvd,böker,extra böker,armband,afich och mycket mer! ÅÅÅÅÅ jag vill med!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
+ Att du ska få se robert patisson! AAAAA! + Att jag älskar att va på hovet! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Hmmmmmm!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥