Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 500 ggr
dermot
0

Min nya kanin!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår "råkade" jag och pappa åka och hämta en Rexpojk! Såg honom på en hemsida och var tvungen att ha honom.

Så frågade far och mor lite snällt, och visst kunde vi hämta honom. Åh, vad glad jag blev!

Så nu bor här en liten Vampyr. Flört

Han är dalmatin svart och har stamtavla. Dock får jag inte stamtavlan förrän nu i veckan då hon glömt sin pärm på jobbet.

Min andra dalmatiner! Min första, Mojje, råkade ut för en olycka redan 1 vecka efter att vi hämtade honom Gråter (samma uppfödare, och de har samma mamma, om jag inte minns fel!) och sedan dess har jag inte kunnat ta hem en dalmtiner igen, utan det har blivit "helfärgade" istället, men nu kände jag mig redo!

Något undertecknad, men fullt godkänd för utställning! Skrattande

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

dermot
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Fruktiz]
0

Vad fin han var! Jag har aldrig sett en dalmatiner tidigare.

Och Vampyr, vilket häftigt namn Skrattande

KaninPiggelin
0

Åh vilken fin, vad kul! Skrattande

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

dermot
0

#2 Tack! :D Ja, det är en rättså ovanlig färg faktiskt. Han kommer från www.villanskaniner.se hon har massor med dalmatiner i olika färger! ^^

#3 Tack! :D

// Anka