Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 2394 ggr
Luckyt5
0

Halloween utklädnings tips!

Hej! Jag ska sova över på ridskolans halloween kväll imorgon. Man ska helst vara utklädd, men jag har ingen aning vad jag ska vara utklädd till. Man kan vinna en privatlektion på valfri ridskolehäst! :D

Har nån ett tips på vad jag ska klä ut mig till? :)

/ Tilda

Caroline.H
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Klä ut dig till Jedward!!! :D Haha, nej kanske inte…

När jag var på min ridskolas halloweenkväll så gjode jag bara nånting, om man ska säga så, för jag tycker de funkar bäst, det blir lixom läskigast då… Tog på mig nån halloweenklädsel som vi hade bara och sminkade mig lite sådär random… Och jag skärmde iaf Ida(kaninpiggelin)så jag lyckades nog helt okej? Så det skulle du ju kunna göra, typ bara ta på dig nånting och sminka dig helskumt så ser man nog ganska läskig ut tillslut, jag tycker i alla fall att det är lättare att bli läskig om man gör så än om man försöker klä ut sig till någonting spceciellt :)

Jag lägger upp en bild på hur jag såg ut så kanske du får lite inspiration :)

PS Ang bilden, ni får vrida på huvudet, hihi…

//Caroline

Luckyt5
0

#1 Haha, hur får man håret att ''stå uppåt'' som Jedwards?  x)

Tack för tipsen, ska nog göra nåt sånt ;)

/ Tilda

Luckyt5
0

Om man är Jedward så skrämmer man nog ALLA !!

Nejdå, skoja… :P

/ Tilda

Plopp4
0

#2 Har sett någon YouTube film när dom "gör sitt hår" :P

Kolla där om du vill se xP

Hälsningar Jossan

Kika gärna in på min blogg: http://www.kaninhopparen.blogg.se

dermot
0

Vampyr kanske? ;)

Det vann jag med på golfen i alla fall ^^

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Luckyt5
0

#5 Ja, kanske det ^^

/ Tilda

dermot
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#6 Det är faktiskt väldigt enkelt! Jag, däremot, klyddade till det extra och specialbeställde tänder (huggtänder som man klistrar fast på hörntänderna).

Jag hade redan teatersmink hemma, dvs vit page och teaterblod. Sedan tog jag ett läppstift för att framhäva huggtänderna mer. Och sedan fixade jag hår också vidare.

Riktigt kul var det! I vilket fall så får du lycka till!

Blev en suddig bild och man ser inte tänderna, men det får duga ;)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Caroline.H
0

#2 http://www.youtube.com/watch?v=ZBY7Wfs1yFY&list=FLfMpOcfMYOmzgN9LGQ9CCQw&index=19&feature=plpp_video

Haha! :D Jag testade en gång, det gick jättedåligt för jag har för långt hår, hihi :)

(Förslagsvis så klär du inte ut dig till Jedward, dom är inte läskiga alls! :D) XD

//Caroline

KaninPiggelin
0

#1 HON VAR MEGALÄSKIG! :O

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Luckyt5
0

Hihi, tack för tipsen alla! :D

/ Tilda