Barnens iFokus

Barnens

Etikett: allt-mellan-himmel-och-jord
Läst 594 ggr
fliza
1

Jag ska kanske få en surfplatta!!!!!!! Yippe.

Hej i morgon ska jag öventuelt få en surfplata! En Archos! Billig och perfekt vän! Hihihi om jag får en ska den få följa med till öland i billen lång resor och sånt yippie jag är sååååååå glad! Tänk om jag får en jag har sjatat på en sån länge och i morgon tors 3 nov ska jag kanske få en!!!!!!

Har ni någon surfplatta? Ipad eller någon slaks surfplatta??????

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥

fliza
0

Surfplatta……….. S-U-R-F-P-L-A-T-T-A………… Surfplatta!

S

u

r

f

p

l

a

t

t

a

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥

dermot
0

Åh vad kul!!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Plopp4
0

Vad roligt! Min pappa köpte en, då han tänkte sälja sin dator. Men det blev inte av.  Men jag fick låna den då och då. Men om jag ska vara ärlig så tyckte jag inte om den. Jag gillar inte att inte kunna skriva med tangentet. (Man skriver ju som på en toutch (stavn?) mobil.) Jag fick typ panik när det var massa som var inne på msn och skrev till mig medans jag satt där med surfplattan och det enda jag kunde skriva var typ,  "Hj ja r indef p en surfplta." (  = "Hej jag är inne på en surfplatta")…  Men om man har haft den ett tag så blir man nog van.

Lycka till med den iallafall :D

Hälsningar Jossan

Kika gärna in på min blogg: http://www.kaninhopparen.blogg.se

Twixxie
0

Åhh vad kuul :D Jag vill oxå ha en sån men tyvärr är jag nog lite för fumlig och glömsk för att hålla reda på en sådan… Mina mobiler tex lever sällan längre än ett år… men min laptop har jag faktiskt lyckats hålla vid liv ! ;D Min mobil däremot har typ tretusen sprickor och den tappar glasbitar hehe :S ;)

KaninPiggelin
0

Lyllo! :D

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Caroline.H
0

Åh vad roligt! :D

//Caroline

fliza
0

Den ska ligga på laddning i 5TIM och det är en lång väntan

[Lilllufsen]
0

#7 Va du kann. Va är stim

[Fruktiz]
0

Gud vad kul fliza Skrattande