Barnens iFokus

Barnens

Etikettmusik
Läst 633 ggr
Caroline.H
2

Yey vad glad jag är! :D

Fick precis veta något som gjorde min dag :D Dom har släppt datumen för när Jedward ska komma till Sverige, dom kommer till Örebro, Linköping och Göteborg, jag ville åka till både Linköping och Örebro men mamma tyckte att Örebro räckte… Men men, jag får se dom i alla fall! :D Den 25 Januari(tror jag det var)kommer dom till Örobro, jag ska vara där så tidigt som möjligt för att få komma in och få stå långt fram…! Eller ja, det är min plan i alla fall, det ä ju långt kvar… Imorgon släpper dom exlusiva biljetter, inte för att jag förstår vad som är så speciellt med dom men ändå…Och på Torsdag så släpps alla biljetter "På riktigt"! Jag längtar redan ihjäl mig, seriöst :D

Det här gjorde verkligen min dag superbra! Jag är så hyperaktiv just nu så jag kände att jag behövde skriva ner allting någonstans, hihi! xD

Hoppas att ni också har haft en bra dag! :D

//Caroline

[Fruktiz]
0

Vad kul för dig! Så de ska till Sverige igen, vad många ställen de uppträder på Glad

Caroline.H
0

#1 Det är jättekul, kommer verkligen inte att kunna tänka på någonting annat på hela kvällen! :D Ja, jag vill inte veta hur många gånger dom t ex flyger på en vecka! :S

//Caroline

KaninPiggelin
0

:D

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥