Kreativa tråden!
I den här tråden kan du lägga upp saker från kreativa stunder så att säga. :D Det kan vara vad som helst, en teckning du ritat, någonting du fotograferat, en text du skrivit, ett ordspråk… Vad som helst som ha rmed kreativitet att göra! :D
Ofta är det ju så att det mesta har med kreativitet och göra.. Jag var t ex kreativ som kom på att skapa den här tråden, hihi :)
Det här kan ju funka lite osm inspirationstråd också, ifall man ska göra kanske ett bildkollage, vad vet jag? Så kan man gå in här och titta om man behöver lite insipration, och se vad andra gjort! :D
//Caroline
Coolt! 
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Då kanske jag ska ta och visa mitt (Twilight) rum 
Vad är det för någon plast du hade när du skrev Jedward? 
#9 Det får du gärna göra! :D
Det är en sån här Laminator(tror det heter så?)man tar pappret man vill plasta in och lägger det i en sak som ser ut som en platsficka ungefär, sen kör man den genom maskinen som är varm då, och så smälter den lixom ihop plasten runt pappret. Toppen då pappret inte går sönder om man får t ex vatten på. Superbra grej att ha hemma och inte så där fasligt dyr vad jag vet, för då skulle vi inte ha köpt den… haha! :D
//Caroline
#10 Okej.. trodde att det var en sån. Jaa de är verkligen jättebra, jag önskar att jag själv hade en sån.
Okej, då kanske det kommer upp några bilder på mitt rum någon dag