Warning!
Warning på gosupermodel kan det sitta vuxna bakom data jag fick i går ett mejl där det stog att jag kunde få 5000 gp grattis men sen i nästa mejl så fråga dom om jag hade en mobil med 60 kr i i de 3 mejlet stog det att jag skulle lämna mitt telefon nr till den model fast det bara är en vanlig model nästa dag ringde mamma till suporten på gosupermodel. Men hon sa gör aldrig det! för att dom har problem med sånna det kan sitta vem som helst bakom den där model lämna bara mejlen när man skickar det till suporten när du aktiverar din mejl så du kan chatta men inget annat och då geller det mejl tel nr! så lura inte er på det om ni har en model där!
så det är bara om ni aktiverar mejlen och då ska det helst va en vuxen med som säjer okej och aktiverar den!
ps, det kan okså va en som tömmer dina pengar!(riktiga pengar dom kan ta 300 kr i minuten så på 3 min så har dom tagit 900 riktiga pengar av dig!
Så jag ger denna warning för att sökra er på internet det kan även gäller även andra sider så ni vet där man kan chatta och annat!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Tack för varningen! 
bra jag tenktre det kunde va bra att veta
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
dålit att lura barn somm gilla detta
Tack för varningen!
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
4# det är bra att veta! Om man är där mycket.
bra att du varnade! :S
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Finns tyvärr sånna människor :/. Har även hänt på stallet.se (vet dock inte om det med riktiga pengar, men på själva stallet.) och även andra sajter.
Min kompis har blivit trakasserad av en vuxen människa som hon först trodde var en som var lika gammal som henne.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Det är lite läskigt faktiskt
Ni ska aldrig lämna ut:
Fullständigt namn
Hemadress
Telefonenummer
Mailadress (öppet)
m.m.
Så tänk på det :)
What doesn't kill you makes you stronger.
I torsdag var det en man och föreläste min skola om att det är farligt där och lite andra ställen män som säger att dom är små men inte är det.