Någon mer som har marsvin?
Någon mer än jag som äger ett par marsvin? 
Jag har tre stycken pojkar som går i en jättestor bur med gömmen och sånt!
Abbe är en coronetkorsning som är väldigt mysig!
Quade eller "Lill-snorre" som han kallas(brorsan döpte om honom
) är en Sheltie och är väldigt försiktig och skygg, men vi jobbar på det!
Och lilla Rastignac (Rusty) är ett Teddymarsvin och är precis som Lill-Snorrelite försiktig. Dock väldigt mysig i famnen!
Här är en gruppbild på de i buren! (Längst bort sitter Rusty, sedan Lill-Snorre och Abbe sitter nere åt höger, han ville inte vara med på bild riktigt.)
Visa gärna bilder och info på era om ni har!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Jag hade marsvin förut, men dom flög till himlen för ca två år sedan.
<3
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#1 Awe, så fina!
Vila i frid <3
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#4 vilka sötisar du har! :D
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Jag har ett marsvin och vi ska skaffa ett till…
#6 Ja :D
#7 Har du någon bild? :)
// Anka
Jag gillar marsvin. Mycket kloka och goa djur.. Mitt första marsvin hade jag då jag var ung. Det var mitt allt på den tiden, hon blev 8 gammal. Vilket sades då vi fick ta bort henne att det var en väldigt bra ålder.. Nu har jag en ödla som är över 25 år härhemma.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Ja, marsvin är jättemysiga! Dock är jag mer en "kaninmänniska", men när jag var mindre så hade min bror och mamma marsvinsuppfödning. Tror vi hade upp till 60 marsvin (ungar inräknat) som mest en gång :)
Ojj, 25 år!
// Anka
Den lilla ödlan har jag haft i så många år, så jag har det lite jobbigt nu, när man vet att man ska vara glad för varje dag, vecka,månad..Men han är pigg som en pelikan!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
8# Nej, men jag kan ta en bild kanske inte just nu men sen kanske…