Stormen Berit
Som det står i nästan alla tidningar idag så har det ju varit en jätte storm (Berit kallar dem den för) i sydvästra sverige. Det har hänt mycket olykor och så, bla. var min bror med om en. Han åkte tåg och tåget körde in i ett träd som hade fällt över spåret, om ni vill veta mer så får ni läsa här ^^
Var det storm hos er? Vad gjorde ni?
Jag var nere vid havet i helsingborg och kände på stormen, sedan åkte vi hem och fick stanna inne 
Har blåsit kraftigt här och regnat men tack och lov inget värre.
Har hört att det har kommit en ny storm nu, en värre än Berit tydligen :S
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#1 Japp, vi har 2 stormar här typ vad jag har hört :P Eller kommer att ha :P
What doesn't kill you makes you stronger.
Har inte varit så illa här, tydligen så var det en liten smal remsa av Sverige som knappt skulle få någon stormvarning alls, och där bor jag, haha ;)
//Caroline
Det vart klass 3 varning hos oss i skåne igår. Vart rätt läskigt att titta på teve när det trillade runt saker på taket…
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~

Vi hade strömavbrott hela tiden… Mina diskusfiskar jag köpt för över 1000 kr var nära att dö då värme sjönk med 5 grader, och dom knappt fick något syre o.o
// Dodat :)
#5 Usch då!
Vi har fiskar i klassrummet och vi hade 5 svärdbärare men vi har nu 1 kvar :/
Det brukar alltid vara jag som är lite fröken på värdarna som ska mata fiskarna och säger någon som har matat fiskarna :P
Och de fiskarna dog den veckan jag var borta, undrar varför? 
Blev totalt OT här, sorry
#5 usch :( Tur att dom klarade sig!
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#5 Ojdå! Fast syre klarar de ju sig utan, ett par dygn, men värmen var ju inte bra :(
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
8# Är litte tveksamm om man klarar sig hellt utan syre ett par dar!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
#9 Hon menar fiskarna ;)
Vi hade inte mycket till storm här i Hälsingland men snöade gjorde det !! :D
#9 Mina klarade sig utan syre tre dygn när vår el försvann. Så jo de klarar sig. Dock bör man byta vatten oftare :)
// Anka
#12 #9 Menade nog vi människor :)
#12 Haha, oj jaha, ja då blev de tlite tokigt ^^
// Anka