Ola slutar på KP
Nu är det bestämt. Ola Lindholm slutar som chefredaktör på KP och slutar på KPwebben.se :(
Så skriver han på KPwebben.se:
_Hej alla fina kåpeare!
_I dag slutar jag på KP och KPwebben. Jag har älskat varenda minut av min tid med er! Ni är så fantastiskt kloka, roliga, flamsiga, smarta, coola, knasiga, allvarliga och speciella varenda en av er. Men nu är det tid för KP-Lukas att ta över som chef. Jag hoppas ni välkomnar honom lika varmt som ni välkomnade mig.
_Ibland har människor sagt till mig att det måste vara superkul att göra en tidning som lär barn så mycket. Och det har de rätt i. Men vad de inte förstår är att alla som jobbar på KP lär sig minst lika mycket av er. Så tack för allt ni lärt mig av de senaste fem åren!
__Vi syns någon annanstans när ni minst anar det!
_Stor kram
/Ola
HÄR kan ni läsa artiklen om att han slutar (texten tagen ur artikeln)
Jag tycker att det är väldigt tråkigt, det känns som om tidningen inte kommer bli detsamma utan honom. Men fördmodligen fortsätter den att vara lika bra som den har varit!
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag tycker det ska bli jätte tråkigt. Jag tycker ochså att tidningen inte kommer vara detsamma med kp-lukas.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jattetrakigt! :(
/ Tilda
Det är ändå lite skrattretande att han inte säger varför han avgår, även om jag vet anledningen.
tar man droger ska man sluta att jobba, spec. med barn och istället söka hjälp för sina problem, så det är helt rätt det han gör…
#4 Absolut. Håller med dig.
#4 Håller också med dig!
På ett sätt tycker jag att han ska säga att han avgår, läsarna accepterar nog hans avgång bättre då isåfall. Men samtidigt anser jag inte att han ska skriva ut om sina drogproblem, då det trots allt är många barn som läser den. Men han borde ju iallafall kunna skriva något om att saker i hans liv har förändrats och att det är därför han avgår, eller något i den stilen..
Tycker det är tråkigt,men ändå håller ja med #4
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus