Min övergoa hamster
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Min hamster Zip är en glad hamster. Han är hyperaktiv och då blir han rolig att titta på! :D
Den här hamstern är också väldigt väldigt korkad. Han kan inte göra någonting rätt. Han kan nästan aldrig springa i sitt hjul utan att trilla ur. Han kan inte sitta i sin matskål och äta, utan antingen hänger han på magen över kanten eller så sticker halva rumpan och en baktass ut och resten av honom är i skålen. Han kan inte använda sina leksaker på rätt sätt. Gungan han har kryper han alltid in under på. Han kan inte ens gå ut ur sitt hus ordentligt, han använder alltid fönstret och stuntar i dörren. Han kan inte äta jordnötter med skal. Han biter ett litet hål i skalet, sen ger han upp och går fram till burdörren och släpper jordnöten framför en och tittar bedjande på en. Så vill han inte ha mer förrän man öppnar den och tar ut nötterna inuti och ger dom till honom.
Det är min Zip det! :D
//Caroline
åå neej vad söt!! ge en feting puss på sötisen från mig 
Sötis 
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Så söt! 
/ Tilda
Söt! om han gnager på gallret så betyder det att han vill ut och vill ha nåt och bita i!
#4 Hihi, jadå, han fick komma ut och sen tillbaka till buren med lite knäckebröd, så var han lugn efter det :)
//Caroline
åh, så gullig! :)
Riktigt gullig
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Zip tackar men säger minsann att ni behöver inte tala om för honom att han är söt, för det vet han redan, sådeså! 
//Caroline
#8 visste du att dom ska vara två
jag fick reda på det på hamster ifokus
#10 vad fina dom är ! 
Lita inte på djuraffärens råd ! bara än varning