Rolig dag
Min dag har varit otroligt flummig och rolig, haha…. Började på en lektion, vi hade tittat på en film dagen innan och skulle reflektera muntligt… Vi fick en fråga av läraren som vi skulle diskutera inom små grupper och en fråga vi fick var något i stil med "Är tonåringar rädda för att sticka ut?" Jag var lite lagom uttråkad och låg på min bänk när vi fick fråga och hörde mina kompisar säga "Ja, vi är ju inte rädda för att sticka ut i alla fall…" Jag sa då "Jo, men vi är ju otroligt random också" Sen flög jag helt plötsligt upp, sträckte upp armarna i luften och ropade "Fred åt bananerna!" För att sedan fortsätta diskutera frågan…
Det fortsatte sedan i stallet med att jag kom fram till vad BRIS verkligen står för… Bananernas Rätt I Samhället såklart! :D
Så min dag har varit lite sådär halvt ranodm men rolig! :D Vad har ni gjort idag då? :)
Nu är den här tråden lite sent ute och dom flesta svarar nog imorgon, men ni får väl svara vad ni gjort idag imorgon då, hoppas ni förstod det där :)
//Caroline

Skämt o sido! Haha Kul dag Mollis25!! Skojar bara lite med dig högre upp i inlägget.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Idag har jag varit på väla och skaffat 2mm töjning som jag har i örat nu :D
Oj aj, ont?
#1 Haha, jag fattade ingenting av din smiley först, sen scrollade jag ner och såg resten av inlägget xD
Förutom detta så gick jag runt med min lilla polkagris och satte den precis framför ansiktet på folk och sa "Arrrgh" lekte lite pirat alltså… Men vad sjutton, bara för att jag är tonåring nu så betyder väl inte det att jag aldrig ska kunna få känna mig som fem igen? :D
#2 Aow :S Gör det inte jätteont och töja örat sådär? :S Även om det är så lite?
//Caroline
Bus är kul!
haha,flumm 
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Idag gick typ min cykel sönder sen har vi bara fått fem menuters rast vi han bara äta-_- duma mat tanter som ska meddela skol mataen
#1 & 4
Nej, det gör inte så ont, det bara spänner litegrann efteråt.