Skolmat?
Tror det finns en likadan tråd någonstans långt bak i arkivet här, men hur är eran skolmat på eran skola? :)
Jag är jättenöjd med min skolas mat. 2 rätter + 1 veg.rätt varje dag + massor av olika grönsaker. Det jag inte är nöjd med är dock potatisen och potatismoset :P
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
för mig är det inte så bra efter som att jag är allergisk mot mjölk då gör dom bara en och det är alltid den äckligaste

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Börjar ny skola imorgon, hoppas maten är bra där ^^
Det var jag som startade den förra tråden ;D
// Dodat :)
#1 vet det suger :( Hopppas det är bättre nu till terminen, annars följer jag med dig in i köket och säger till på skarpen om du bara får spagetti hela tiden!
#2 ok X)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag är väldigt nöjd, vi har en egen kock på vår skola. Men det jag inte gillar är att om det blir en ris rätt finns det bara ris och ingen potatis och jag äter inte ris för jag brukar nästa vara på väg att spy upp den.
#3 Tack för att du bryr dig bästa vänn <3<3
#5 ofc :) <3
Jag själv är typ matvägrare men jag tkr inte om vissa saker som skolan gör börjar imorgon JIPPIE!
Jag tycker maten är bra,men fisken är är äcklig och jag kan bara ine äta leverbiff och blodpudding
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Våran skola är med i något eko-projekt och maten har blivit mycket värre sen dess 
Hur gott är det med paslsternacka med russin och rödbetor med mandarin?
Vår skolmat är sådär. Potatisen var kass men bättre nu när vi lykats fixa klyftpotatis oftare.
Grönsakerna är okej.
Hälsningar Lurvas11
Vi har fått en vegetarisk dag i skolan… (tisdagar)
Och få blir maten inte alls god, t ex spenatplättar och gratinerad squach? Gillar inte jag ivarefall :P
Hörde idag att t.om våran gympalärare inte gillade det X)
Men då brukar jag köpa en macka i kafeterian :)
här är mitt svar :