Jeward. Mina nya fan stuff
Mina nya Jedward prylar.. Kan inte få nog hemma…
Tröjan
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Den här kommer till jul, sen kan jag njuta av min frukost varje morgon!
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Min andra mugg..
Exkat firefox brukar inte visa bilder.. Varför vet jag inte.. Men jag lovar dig sakerna är superfina! Jag är så glad..
Jag har Safari och ser inte en enda bild… :(
//Caroline
Va!! Måste kolla och fixa detta.
Bytte över till firefox nu och nu kan jag se tröjan i alla fall… Fin! :D
//Caroline
Och nu kom muggen också… Funkade bätte för mig i firefox… :)
//Caroline
Snygga grejer! 
Jag har bytt ut bilderna och fixad om dom, mitt fel, dom låg som ping och inte jpg.. Nu har jag lagt ut alla bilder igen..
Vilka killar är det på prylarna? Är det några filmstjärnor? Vad lika varandra dom var..
Fina saker men vilka är dom?
Är dom snygga eller har dom gjort några bra filmer som ni kan rekomendera..
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Förresten fliza, jag har en till affisch hemma, det är bara att säga till om du vill ha den!
Ahh, Edward på första muggen… o.O Wow oh Wow ;) ♥
//Caroline
Vem är det som har störst läppar?
Medde har nämligen berättat att man kan se skillnad då, men jag kommer inte ihåg vem som är vem ändå 
John har en mindre mun, det tycker jag är lättast, men dom har många andra saker som man ser skilland på. Men då behöver man ju vara nära.. Då fllza hade sitt snack med Edward så talade även vi med varandra.. Så visst passade man o på att se vad hur man kan se kvickt vem som är vem.. medde fick en stor kram också
Sedan blir man ju fullmatat av fliza härhemma om allt.. Hela tiden,,,,Så det går inte att missa vare jag vill eller inte.
snygga grejer! :D
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
John har definitivt störst läppar… Eller ja fylligare då, låter lite skumt xD Sen finns det även lite andra saker(som jag tycker är lättare att se för det mesta!). John har ett ärr precis bredvid näsan och ett i pannan, det syns dock inte sådär jättemycket. Sen är Johns högeröra lixom lite spetsigt… Edward har ett ärr ovanför läppen och han har lite rundare och större ögon… Det har man att titta på först… Blir man ett riktigt fan dock så ser man skillnad direkt, jag förstår lixom inte ens hur jag kunde tycka dom var lika i början längre, jag vet alltid direkt vem som är vem… :)
(Sen står dom ju alltid i en speciell ordning, som dom gör på alla bilder på grejerna här ovanför. John till vänster och Edward till höger, sett framifrån.)
//Caroline
14# Jaaa gud den vill ja ha jag ska se om jag kan fixa detta! Tack så hemskt mycket!!!
Ska genast säja till mamma!
AAAAAAA!
#20 Säga till mig
/ kramen raring
Ja du måste!