Idol 2011
Tittar ni på Idol? Isåfall, vem hejar ni på? :D
Jag hade lite beslutsångest mellan Moa och Amanda F, tyckte typ båda var lika bra men(sorry Moa)Amandas uppträdande ikväll avgjorde det hela, helt otroligt grymt bra! Nu har ju inte Moa uppträtt än men jag tvivlar starkt på att hon slår Amandas uppträdande ikväll… :)
En fråga till, vem känner ni att ni vill skicka hem?
Jag skulle faktiskt vilja få bort Robin, många säger att han är bäst av alla men jag kan tyvärr inte se det, men det är väl tur att alla har olika smak… ;) Amanda P skulle faktiskt också kunna få åka hem, visst sjunger hon riktigt bra men jag tycker lixom inte att hon har något speciellt, någonting som gör henne unik…
Vad tycker ni? :)
//Caroline
Bra: Olle, Amanda F (heter hon så.. hon blonda amanda i alla fall ;)) och Moa
Resten, rent ut sagt, suger. hehe ;)
Jag tycker om unika röster och de fyra andra som är med, Molly, Robin, andree och Amanda p (brunhårig), är - I mina öron, röster jag har hört förut :)
Men blonda Amanda ägde ju Scenen ikväll! :) Heja!
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
#1 Du har i princip samma åsikter som jag märker jag, bara att jag lämnar ett litet hörn på min gilla-lista till André också… :)
Eller hur, hon var verkligen grym idag! :D
//Caroline
Ja… Andrè är bra ibland ;) Men inte min favorit :)
Däremot hade Molly VÄLDIGT sur sång idag.. Hon satte delar av verserna men refrängen *ryser*.
Och nu ska vi se hur det går för Moa.. Spännande :)
~ Kram Nadja ♥
#3 Ja, Molly var tyvärr verkligen inte bra idag…
//Caroline
MOA ÄGDE! YES! :)
~ Kram Nadja ♥
Moa var grym, dock känner jag fortfarande att Amanda ligger sneppet högre… :)
//Caroline
MOA!!! SÅ GRYM VAR HON IKVÄLL!!!! :D:D:D
Molly ska ut tycker jag, gillade verkligen inte hennes nummer :S
GO MOA!
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Bara inte Amanda åker så är jag nöjd för hon var helt klart bäst med den grymma rösetn och sitt scenspråk :D
//Caroline
Neeej Olle :(
~ Kram Nadja ♥
Jag är ett litet fan av Robin.
Men Amanda Fondell är också jättebra! Syrrans klasskompis kusin. 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Coolt :O
Jag tycker att Robin ser ut som en mask 
~ Kram Nadja ♥
#11 Haha mask? XD Men nu var det ju inte utseendet det handlade om ;)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Mask… hehe vet inte varför x))
Vet inte riktigt vad jag tycker om rösten.. Den står inte direkt ut för mig ;)
Tur att alla tycker olika :))
~ Kram Nadja ♥
#13 Haha kan inte sluta skratta… Mask XD
Men skämt åsido. Ja, hade alla tyckt likadant hade det vart jättetråk 
// Anka
Haha ^^
Då hade ju inte idol funnits, för samma person hade fått alla röster hela tiden..
~ Kram Nadja ♥
#15 Ja, eller hur!
// Anka
En lite kul grej med vad Idolerna ser ut som… Ni vet i Solsidan? Mia Skäringer, som spelar Anna, jag tycker att Molly ser ut som henne…. ;)
//Caroline
#17 HAha, ja det har du faktiskt rätt i! ;)
// Anka
haha aa :)
Jag tyckte det vad helt fel person som åkte igår. Tycker molly skulle åkt för hon var faktiskt smämst igår.
#20 håller med, hon sjung verkligen inte bra… :S
Nej Molly sjöng helt klart sämst igår, men jag antar att alla tycker att hon gjort så bra ifrån sig förut att jättemånga vill ha kvar henne…
Förresten Piggelin, det du skrev på MSN igår, det där med att Moa och Molly skulle bli kvar till finalen för att alla från vänster på "headern" hade åkt ut och dom två var längst till höger osv(tror du förstår vad jag menar!)tänkte bara säga att jag funderade på det en stund och kom på att det går ju inte ihop då alla shower nu är ju live och det är ju sverige som röstar, det kan ju hända att det blri Amanda P och Robin i final t ex, dom ha rju inte en aning om just nu vem som ska vinna ;)
//Caroline
#22 ehh,ja? XD Var bara en kul grej jag kom på,såklart att det inte kommer bli så, det vet vi ju inte. Det har ju bara blivit så av en slump,så som sverige röstat… :P
Det var Amanda P och Moa jag menade ;)
Jaha, jag trodde du menade det så jag ba "vet hon inte att det är liveshower?" xD Blev lite chockad där ett tag men då fattar jag ;)
//Caroline
;D
Nu är de Idol igen, inte så många kvar… Amanda F var okej, kunde vara bättre men kunde också vara mycket sämre…
Besvikelsen ikväll blev tyvärr Moa… Sjuuukt dåligt låtval, iaf första låten men nu ska hon precis sjunga igen… Det var alldeles för högt för henne och det blev bara surt och falskt genom hela låten, så synd för jag vill verkligen inte att hon ska åka…! D:
//Caroline
Moas sista låt alltså WOW, kommer lyssna sönder den med henne!
Jag tycker Amanda P är bra :)
What doesn't kill you makes you stronger.
Moas andra låt var mycket bättre! :)
Just nu, enligt aftonbladets(tror jag det var?)röstning om vilka som ska gå vidare, så ligger Molly först, sen Amanda F och sen Moa… Vi får se hur det blir! :D
//Caroline
Dom jag gillade minst ikväll var Amanda P och Molly. Och dom som var bäst tycker jag var Robin och Moa (Moa nr 1,ofc (a)
Jag har fortsatt Amanda F som nr 1 och sen Moa, sen har jag ingen mer, haha xD
//Caroline
Jag hejar på Amanda P, men jag tittar inte så ofta.
Hälsningar Lurvas11
Missa idol igår ju :(
Vem åkte?
Det var Amanda P som åkte igår, båda Amandorna stod mot varandra… Haha, det var lite småkul, för när dom Amandorna stod bredvid varandra och vntade på att får höra vem som skulle åka ut så sa min brorsa "Jag tror att Amanda åker" och vi skrattade ganska ordentligt åt det sen, särskilt eftersom att han faktiskt inte tänkte på att båda två hette Amanda… xD
//Caroline
Då kör vi SEMIFINAL! :D Jag kommer dö av spänning alltså… Hur tycker ni det går hittills? Jag dog nästan av Amandas nummer, så bra så jag fick rysningar och sen flög jag upp ur soffan och applåderade trots att bara jag och min brorsa hör… ;)
//Caroline
Såklart man kan applådera fast man inte är flera än två som hör! ;D
Moa är grym som vanligt, Amanda och Moa till fiiiinal! :D
Haha, fast jag kände mig ändå som ett Weirdo :D Kul ändå dock ;)
Om inte Amanda går vidare… Jag kommer nog att titta på finalen men bara lite sådär blickar då och då ibland och sen titta på vem som vinner… AMANDA TILL FINAL, SNÄÄÄÄLLA?!
//Caroline
Hihi håller fortfarande på Robin 
// Anka
Detta var Amandas bästa kväll hittills, helt klart, hon satte båda låtarna såååå grymt alltså! :D Hörrni, ingen av er vill väl se Bard gråta på Tv ikväll, så ta och rösta på Amanda nu så slipper vi se det, haha =;)
//Caroline
Amanda ska till final!
Moa eller 'masken'(haha) kan åka
;)
~ Kram Nadja ♥
Första låten Amanda gjorde kommer jag droga dom närmsta dagarna, så galet bra! Haha, jag har bara väntat och väntat och väntat på att hon ska göra It's Oh so quiet, det har lixom varit en dröm för mig att hon ska göra den och så gör hon det och äger den totalt… Ledsen att jag spammar er nu men jag är sååååå nervös :S
//Caroline
#40 HAHA masken… juste! XD
// Anka
haha, masken… XD
Masken alltså, HAHA! Det läskiga är ju att jag på sett och vis tycker att du har rätt… xD *DÖR*
Dock har det ju inte med utseendet att göra(vilket i många fall är tur!), även om Alexander Bard nu verkar tro det…
//Caroline
#44 Haha garva ihjäl mig först när det skrevs XD
Eller hur! Tycker det är grymt tråkigt att det alltid ska hänga på utseende 
// Anka
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
//Caroline
Kalla mig vad ni vill, men jag skrek som en liten galning, i början tycker jag att Idol är tråkigt men när jag väl hittar någon som jag gillar så pass mycket som Amanda så blir det hela så galet seriöst för mig så det är inte klokt…
//Caroline

Min syrra gjorde mig döv o.o hon bara: "JAAAA TVÅÅÅÅ SKÅNINGAR I FIIIINAAAAAAAL" jag bara: -.-' chilla mannen XD
// Anka
Haha x)
Bra att Amanda gick vidare, synd att Moa åkta och Masken blev ju riktigt glad för att han kom vidare så det var ju bra också :)
Nu ska jag till TV4.se och rösta på att Amanda ska sjunga 'mad man' (heter den så…?) i finalen. :))
~ Kram Nadja ♥
#49 Haha, dagens garv, tack för det!
FONDELL FÖR ATT VINNA IDOL 2011
//Caroline
#51 No problem ;D
// Anka
Amanda F o Moa ägde.Det var Robin som skulle åka igår
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Jag tyckte det var synd att Moa åkte igår :(
What doesn't kill you makes you stronger.
=(

/ Tilda
Åhh guuud, jag börjar blir riktigt nervös redan, trots att det är en och en halv timme kvar :S Jag kommer att få mentalbreakdown när det väl är dags, tror jag… ;)
//Caroline
Go fondellen 
Fondellskan ska äga globen! :D
//Caroline
"Jag älskar dessutom hennes hår. Jag blir sugen på sockervadd."
Jag doooooog! xD
//Caroline
NOO MASKEN!! GOO MASKEN! 
#60 Whaaat? XD
// Anka
Ta detta nu då Fondell, pliiiiiiiiis!!!!!!!
//Caroline
#60 HAHAHA XD
Fast egentligen hoppas jag Amanda vinner, för då får vi höra mer av Robin :D
// Anka
Precis! Är alltid tvåan som lyckas och inte ettan… :P så man vet liksom inte vem man i sånt fall ska heja på XD
NU GÄLLER DET!!!
//Caroline
Men detta är ju nästan lite halvsorgligt, sista säsongen av Idol… :(
//Caroline
Sorry för mer spamm nu men jag är såklart sjukt nervös… Kom precis att tänka på att röstningen redan är avslutad, dom vet alltså förmodligen redan vem som har vunnit och det är så galet, aaaaaahhhH! CarrhO är ju sjukligt nervös här!
//Caroline
#67 det e det va? För vi undrade varför alla var så ledsna XD
// Anka
AAAAAAH JAG DÖR, DETTA ÄR SÅ JEPIC!!!
//Caroline
DOM HAR ETT FRIKING RESULTAT PEOPLE! :O
//Caroline

Kommer att sakna idol 
NU BÖRJAR DET!!!
//Caroline
AWFHGQOU3ERHFÄP IX3T4'F+0PQO4WEF
//Caroline
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSS
Nu får vi förhoppningsvis höra Robin mer :D
// Anka
JAA Amanda vann! 
#Amanda Fondell trendar WorldWide på Twitter just nu… om bara 10 dagar släpper hon sitt första album och jag ska köpa det! :D HELT KLART RÄTT VINNARE!
//Caroline
Dåligt, läste detta på aftonbladet.
Är så tråkigt att det blir så, när Moa åkte ut så var det också krångel, några som inte kom fram i telefonen vid röstningen,så dom rösterna räknades inte. :(
Nu vet vi ju dock inte om det är Robin eller TV4 som talar sanning, men ändå.
#78 Har ju tyvärr hänt ett par gånger förut, inte bara idol även talang och liknande… Himla tråkigt att de inte kan ha ett ordentligt system!
// Anka