Barnens iFokus

Barnens

Etikettfrågor-som-söker-svar
Läst 396 ggr
KaninPiggelin
0

Nobelpriset 2011

Någon som följer nobelfesten och nobelpristagarna på TV? :)

Brukar själv bara se banketten, tycker den är mest intressant. ^^ Riktigt roligt att en svensk även fick medalj iår, synd bara att han inte medverkade på banketten. Nobel-banketten sänds just nu i SVT1 och under dagen idag så sändes även några prisutdelningar i SVT2.

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

dermot
0

Tänkte titta, men jag tycker det är rätt långtrkigt mellan varven ;)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Caroline.H
0

Njaa, tycker det är tråkigt… :)

//Caroline

Bamse 08
0

Jag såg ända till slutet Foten i munnen

What doesn't kill you makes you stronger.

KaninPiggelin
0

Jag brukar sappa mellan olika kanaler när jag kollar på det, hela skulle jag aldrig orka se… ^^

medde
0

#0 Ett riktigt bra inläg och jag blev riktigt imopnerad. Att ta upp nobelpriset härinne på sajten.

En stjärna i guldboken åt dig!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

KaninPiggelin
0

#5 tack :)

Lurvas11
0

Jag såg ungefär halva.

Skulle man inte kunna ha ett nobelpris här inne på Barnens?

Att t.ex 1 pris går till den som skrivit bra och snälla kommentarer och 1 pris går till någon som varit mycket aktiv, m.m?

Och att man då får under kanske 2-3 veckor nomenera någon här på sajten via ett pm till någon Medarbetare? Och sedan får kanske vi på sajten rösta fram den vi tycker ska få priset.

Bara ett förslag. =)

Hälsningar Lurvas11Glad

medde
0

#7 Visst ska man kunn ha en tråd om Nobelpriset. Det var ju just det jag blev så glad över. Att ni medlemmar skriver om precis nästan allt härinne. Vilket är så superbra! Då finns det ju något för allas tycke och smak.

Ett ganska kul förslag du kom med, ska föra det över till medarbetarna på sajten. Tack!

Mvh medde  sajtvärd

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥