Twilight på 5:an!
Ska alldeles strax se på Twilight :D
Har satt den på inspelning + att jag har paxat TVn. Det börjar klockan 21.00 och varar rätt länge…
Ska ni kolla?
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Åh, ja det ska jag! Vilken twilight film är det? Den första? :)
#1 Jepp den första! :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Snart börjar det!
Hoppas de inte är massa reklampauser och att Kanal5 inte har ändrat på textningen som SVT gjorde. Jag störde mig på att SVT översatte jättekonstigt i jämförelse vad karaktärerna sa..
#1 Ja, Twilight är den första :)
Då får jag snabba mig och hoppa in i duschen bums! :p
#3 Ja, eller hur! SVT förstörde jättemycket :(
Jag sitter här med Vampiresoda och huggtandspopcorn och väntar :'3
// Anka
#5 För har man sett Twilight så mycket så vet man ju hur textningen är, även fast man inte behöver den egentligen :)
#6 Precis. Vet du om de ska visa de andra också? Alltså om någon vecka eller så. :)
// Anka
Vi ska också se filmen!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#7 Nej jag vet faktiskt inte. Tycker att de borde visa New Moon nu när Twilight gått på TV två ggr.
#8 Kul! :D
#9 Fast det är ju i och för sig 2 olika kanaler… Men ja, tcker detsamma! :)
// Anka
Charlie daltar inte, Edward är asläcker och Eric säger "Chillaxa". Det låter bara fel! Så ska ju översättningen inte alls vara..
#11 Hahaha! 
// Anka
Haha jag bara spolade förbi nåra kanaler så ser jag twligiht !!!! :D