Barnens iFokus

Barnens

Etiketttv-film-och-bio
Läst 908 ggr
dermot
0

Twilight på 5:an!

Ska alldeles strax se på Twilight :D

Har satt den på inspelning + att jag har paxat TVn. Det börjar klockan 21.00 och varar rätt länge…

Ska ni kolla?

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Jossangizmo
0

Åh, ja det ska jag! Vilken twilight film är det? Den första? :)

dermot
0

#1 Jepp den första! :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Fruktiz]
0

Snart börjar det! Skrattande Hoppas de inte är massa reklampauser och att Kanal5 inte har ändrat på textningen som SVT gjorde. Jag störde mig på att SVT översatte jättekonstigt i jämförelse vad karaktärerna sa..

#1 Ja, Twilight är den första :)

Jossangizmo
0

Då får jag snabba mig och hoppa in i duschen bums! :p

dermot
0

#3 Ja, eller hur! SVT förstörde jättemycket :(

Jag sitter här med Vampiresoda och huggtandspopcorn och väntar :'3

// Anka

[Fruktiz]
0

#5 För har man sett Twilight så mycket så vet man ju hur textningen är, även fast man inte behöver den egentligen :)

dermot
0

#6 Precis. Vet du om de ska visa de andra också? Alltså om någon vecka eller så. :)

// Anka

medde
0

Vi ska också se filmen!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Fruktiz]
0

#7 Nej jag vet faktiskt inte. Tycker att de borde visa New Moon nu när Twilight gått på TV två ggr.

dermot
0

#8 Kul! :D

#9 Fast det är ju i och för sig 2 olika kanaler… Men ja, tcker detsamma! :)

// Anka

[Fruktiz]
0

Charlie daltar inte, Edward är asläcker och Eric säger "Chillaxa". Det låter bara fel! Så ska ju översättningen inte alls vara..

dermot
0

#11 Hahaha! Skrattande

// Anka

[lejdyga]
1

Haha  jag bara spolade förbi  nåra kanaler så ser jag twligiht !!!! :D