Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 867 ggr
[Lilllufsen]
0

Etta på önskelistan

Va vill du helsst ha i julklapp?

Bamse 08
0

Ooo, jag tror det blir…något hinder till min kanin :)

What doesn't kill you makes you stronger.

medde
0

Lillfusen! Vad vill du helst ha själv?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

KaninPiggelin
0

har massor på min önskelista…kan inte välja! ^^ Eller jo har fått den ridhjälmen jag velat ha i flera år av farmor,superglad är jag och den var superskön när vi provade den! :D

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

dermot
0

Hm.. Mobil eller en ny systemkamera tror jag :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Lilllufsen]
10

De är inte lätt å säja å värre å skriva de.  Som etta har ja inte saker utan att ja vill att mamma å kjelle är i hop hela livet. Mamma är så gla å lykklig nu de har hon aldri vart så långt ja vet, Ja vet att hon låssas va gla hela tiden för oss men hon ha inte vart de. Nu är hon mer å mer bort från vår pappa å lykklig på riktigt me kjelle. Ja är så gla när honn är lykklig för de ska honn va å kjelle jör honn lykklig å ja vill de är så hela tiden. De har ja försst på min lista. Nu kann ja inte skriva mer men ja hoppas ni fatta va ja menar. Ska ja va ärlig nu snyftar ja men de vill ja ha allt annat är inte tvång

KaninPiggelin
0

#5 vad fint skrivet Lillufesen! Förstår precis var du menar, så härligt när människor är lyckliga runt om kring en och när man själv också känner sig lycklig ^^

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

ara11
0

#5 va fint skrivit, jag förstår exakt vad du menar.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

medde
0

Lillfusen! Jag har sagt hela tiden du är världens bästa kille, och det fina du skrev… Helt underbart, så gulligt och man blir tårögd då man läser det. Din mamma och kjelle är kära att det tror jag är en önskan som kommer att slå in. Dom har dig och din fina syster som dom älskar också så mycket.

Jag må tro din mamma är stolt över dig!

Kramen

Denna kommentar har tagits bort.
Caroline.H
1

En superbra julafton ligger nog högst upp på min "osynliga" önskelista… :) Känslan som innfinner sig när man sitter hemma i vardagsrummet och har sin familj runt sig, tittar traditionsenligt på Kalle Anka och alla är så glada, det är så mysigt så det finns inte :')

Jag har inget som finns högst upp utan lite småsaker bara, mest Jedward-grejer, det kunde ni aldrig ana va ;)

//Caroline

[lejdyga]
0

lilllufsen : gud  så fint skrivit ! jag förstår presis ! .

jag önskar mig  saker till min gerbil Oskyldig

medde
0

#10 Näe det menar du inte? Nu måste du skoja med mig, Jedward prylarFörvånad…. Inte alls.. Det tror jag inte ett dugg på.

Jag vet en till som inte vill ha en enda Jedward prylar här hemma. Inte en sak vill hon ha..Oskyldig

[lejdyga]
0

medde  hon kanske har ett hemligt föråd Flört

medde
0

#14 Hela väggarna är snart enbart Jedward i hennes rum, jag ser dessa "gossar" i mitt hem hela dagarna..

Caroline.H
1

#12 Min Jedwardvägg är bara början… *smider ondskefulla planer* Väggen har en perfekt placering, då jag alltid brukar fästa blicken där när jag ska sova… Perfa ;) Men det betyder ju inte att jag inte kan fylla resten av rummet med J&E prylar… ;)

//Caroline

Twixxie
0

Jaaa själv önskar jag mig nog lite cosplaygrejer kke, lite saker till min häst och kläder och öhh ritgrejer ;D

otilia
0

1 på min önskelista står det "en systemkamera!" <3

ks.gerbil
0

ojojoj…. har redan fått de jag ville ha mest Oskyldig det va den nya assassins creed som kom ut 15 nov. är helt besatt av denna spel!!! typ lika mycke som mollys25 är det i jedwards!!! älskar allt av den!! gillar oxå 1500-talet så…

Gerbil-hemsidan hittar du R