Nu blev jag ledsen :(
Ingenting går som det ska för mig idag, har lite av en otursdag tror jag… Först så stängde min dator helt plötsligt av sig själv när jag nästan precis hade skrivit klart ett svenskaarbete som ska vara klart till imorgon/på torsdag. Jag hade skrivit 300-400 ord och ingenting sparades så nu måste jag skriva om den delen av arbetet. Sen skulle jag göra klart engelska nu på kvällen, hade jättelite kvar och det ska vara klart imorgon. Men, programmet jag gör arbetet i är ett program som finns på nätet. och såklart så går det inte att öppna programmet! Det kommer lixom inte upp, det laddar klart men jag kan inte göra något på sidan… Irriterande och jag vet inte vad jag ska göra :(
Usch för otursdagar, brukar ni ha otursdagar ibland?
//Caroline
massor av dessa dagar ibland.. Brukar då tänka fanns inte dom dåliga kanske man inte skulle uppskatta dom bra på samma sätt.
Alla tankar och kramar till dig, tänk på slutet av januari i stället så blir det mycket lättare, på vad som händer då, det vet jag att det blir så mycket lättare för som som har något speciellt då som händer
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

men du har ju en förklaring ifall lärarna frågar,så dom ska inte kunna säga något! Så då kanske det är okej ifall du tar hem över jul =)
Har också såna dagar ibland.. suck. Som idag, sitter med datan i bussen och jag som sällan blir åksjuk blir så sjuk åksjuk så jag var på väg att hoppa av bussen.Mådde sedan dåligt hela dagen och jag som behövde göra massor av saker kunde bara ligga i soffan :( Tack och lov så blev det inte så pass illa,så du vet vad…
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Det finns inga dåliga dagar. Det finns bara bra dagar och mindre bra dagar
Vi har också en data som bara slocknade!! Depp hela den kvällen och ett bra tag framåt!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#3 Jag tycker nog att det finns dåliga dagar också, dock väger de bra dagarna upp för de dåliga dagarna :D
//Caroline
#5 Du är för negativ
#6 Hihi, nee ;) Mitt liv har alltid fungerat så "Åhhh det kommer säkert att gå jättedåligt på mattprovet!" så går det jättebra sen, så brukar det vara i 9 av 10 fall för mig faktiskt xD
//Caroline
Stackar dig ;( förstår att du blivit ledsen
#7 om du tänker "jag tror det har gått bra" Går det alltid dåligt då? ;)
#9 Ehm, det har jag aldrig tänkt på xD
//Caroline
Testa :D