Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 603 ggr
[SporeDiatrymisss]
0

Dina frågor

Jag svarar på dina frågor. Skriv bara in dem, så får de ett svar om jag kan svara på dem!

OBS! Inga gåtor!

dermot
0

Vadå frågor?

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[SporeDiatrymisss]
0

Något man undrar över.

dermot
0

Men har du ingen kategori om vilka sorts frågor? :p Vad är du sån "expert" på?

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[SporeDiatrymisss]
0

Biologi. Jag vill INTE vara en besservisser. Jag hoppas inte att du blev arg… sorry… det knyter sig i magen på mig.

dermot
0

#4 Nejnej, menade inte så. :) Men det kändes lite konstigt att man kan fråga allt, fast du kanske är en allvetare? :D

// Anka

KaninPiggelin
0

Nu ska jag komma på något hmm…

Vilket land kommer kor från börjar ifrån? :)

Alltid velat veta ^^

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

[SporeDiatrymisss]
0

#6 Tja, de första korna eller nötkreaturen domesticerades i mellanöstern under stenåldern. Hoppas det blev ett OK svar! :-)

#5 Nä. jo. nä. jo. kanske. lite. jag vet i allafall en hel del…

KaninPiggelin
0

ok ;)

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

[SporeDiatrymisss]
0

Glad

Denna kommentar har tagits bort.
[SporeDiatrymisss]
0

Okidoki. 11 år.

[SporeDiatrymisss]
0

Ehhh, det var nån´ som frågade hur många år jag va´ och sedan så bara försvann kommentaren!

medde
0

Tack Ursäkta mig at jag tog bort tråden oven, då jag missat totalt ett den frågan är basvarat i födelsedags tråden..

Ps, vilken fin fågel ni har..Ds

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[SporeDiatrymisss]
0

#13 Tack! Jag älskar våran Sacha! Förresten, har du hittat min tråd "bara en bild på vår lilla goja"?

medde
0

# 7 Såg ditt inlägg från en annan sajt. och jag tycker det är kul med frågor och svar. Men vill påpkeka att man inte får kopiera stycken med mera från andra sajter som Wikipedia utan att länka till där det är taget i från.

"De första nötkreaturen domesticerades troligen i Mellanöstern under stenåldern" Kopierat från wikipedia 23122010

Mvh medde// Sajtvärd på Barnens iFokus

[SporeDiatrymisss]
0

Okidoki. Jag ska i fortsättningen komma på svaren själv genom att läsa vetenskapens magazin. det är väl OK??

medde
0

Du kan skriva dina egena ord även om du tar ett svar från wikpedia.,Men tänk på att forma om och andvänd dina egna ord. Felet ligger i att koipera rakt av.

Lycka till!

[SporeDiatrymisss]
0

Okidoki! Tackar!