Storm :O
Bara vi som har haft vääärldens storm inatt? Typ iallafall… Har kvistar över hela gården … :3 och plockepinn i skogen ;o
Ja vi har också haft storm här :S Dagmar..eller vad den hette xD Tydligen, om man bor i Norge, så var den den värsta stormen på 30 år :O
//Caroline
Hos mig blåste det massor i natt.
Har inte blåst något alls, nästan :D Bor dock i skåne, men endå ^^
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Kunde knappt sova inatt :S Då vi bor i ett gammalt hus så hörs blåsten (och känns) den väldigt väl,så i natt 03.30 så tog jag min madrass och hela paketet och flyttade in till brorsan där det inte hördes lika mycket :P
Bara två km ifrån där jag bor har Dagmar gjort massor av strömavbrott :S
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Jag har också haft strömavbrott hela dan enda fram till 15:00.
Det blåste rejält i natt!!! Kunde inte somna o_O Ni vet ett sånthär 320 kilo tungt metallställ med en 20-kilos gunga på? Den blåste OMKULL. DEN BLÅSTE OMKULL. :-0:-0:-0:-0:-0
Jag har sovit hos min mormor och morfar i natt, och som du skriver KaninPiggelin så hörs det jättemycket i gamla hus! Det lät som om det var någon utanför som satt och skrek, typ spöken eller nått :)
Jag tyckte det var värre inatt faktiskt… Vårat hur är också gammalt och det låter som du säger Fruktiz, som om någon sitter i väggarna och skriker lixom xD
//Caroline
Usch för ännu en stormig natt :S Nu blåser det också ute…
OMG! jag var och sovde över idag i ett stort gammalt hus jag trodde huset skulle välta !
#11 usch det är så läskigt :S
Vi hade strömavbrott i morse också :O :S Dock sov jag då…