Mina kaniner
Har tråkigt (handboll på TV), så tänkte se om ni kan något om mina små niner! ;)
Tror jag fick med alla :-)
Lycka till!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Det här var kul!
Men jag har ingen koll på dina kaniner, så jag gissade mest hej vilt, förutom på en del teckningsfrågor, där försökte jag verkligen tänka till lite.. 5/13 blev det i alla fall
#2 Hehe, jamen det är bra kämpat ;D
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Haha, kunde väl dom flesta färg/teckningsfrågor men resten var bara rena gissningar, lyckades skrapa ihop 8 rätt i alla fall :)
//Caroline
#4 Guttans ;D
// Anka
3/13 , haha :p
5 rätt :P
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
8 rätt mohaha ^^ :)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
0 rätt :(
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
hehe det e bra för att vara gissningar ^^
#12 ojdå :( Pröva igen! :-)
// Anka
13# eftersom jag kan svaren nu så ska jag göra det :P ;) haha
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
8 rätt! YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄY :P hahahahah
jippe 4 rätt av 13!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Han inte göra klart innan jag var tvungen att gå ^^
5/13 rätt! 
Hälsningar Lurvas11
Bra jobbat alla! 
// Anka
2/13 kan typ inget om kaniner :-/
#20 Inte så lätt, har ju inte sagt så mkt om dem heller ^^
// Anka