Mina djur
Tänkte visa mina djur :D (e sjuk och har inget annat för mig) Eller en del av dem…
Kommentera inte förrän jag säger till tack! :)
Först ut är min egna hund Ella. Hon är en blanding mellan tysk jaktterrier/lancashire heeler/jaktlabrador/labrador.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Sjukt Söt<3
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
:D
Union J and Jedward
Och sedan har vi höns och undulater och ankor. :) Orkar bara inte ladda upp xD och har knappt nåra bilder heller…
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Nu får ni kommentera om ni vill!
// Anka
Sjukt söta 3>
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
#20 Hihi ja :)<3
// Anka
vad många katter ni har:D
Union J and Jedward
#22 Hela tre stycken ;D
// Anka
coolt med snäckorna! :D
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
snäckorna var ascoola
Union J and Jedward
Vad kul med så många djur! :)
Vad GULLIGA :-D
#24 & #26 De är mina bebisar 
#25 Jodå ;D
#27 Jupp, men jobbigt ibland :/
#28 :D
// Anka
Massa fina djur. Vi har bara 1 hunn å 2 katter hemma å 2 i stallet å 1 häst där men de finns 3 hästar till där men de är inte våra. Mormor å morfa hade hönarå får å kor här brevid men inte nu mera för hann är för gammal
Jag skulle också vilja ha vaktlar.. Hur bor Cocosnöt? Kan de bo hos hönsen fast i en egen bur?
#30 Ja, men det är ju en del! :-)
#31 De vill gärna ha sand och bada i, gömställen bakom grenar med löv/barr och små "grottor". (t.ex av papp eller kartong). Nöten får krossad majs blandat med vete samt undulatfrön ibland. :) Annars kan de gå bredvid/med (snälla) höns.
// Anka