Glömd i 30 minuter:(
Ja, idag hade vi SO, min lärare sa att vi skulle gå in i grupprummet. Vi jobbade och lysnade på musik. När klockan var 13.10 gick vi ut till klassrummet och upptäckte att alla hade slutat(ellwer igentligen hade vi hål men nu fick vi sluat istället…)! Ja, jag och 5 till vart glömmda i ett gruppgrum i en HALV TIMME!!
Ja, ville bara skriva av mig…
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Usch, det är så jobbigt, hänt oss förut också :( Kom ni försent till nästa lektion? Vi hade matte och skulle ha bild efteråt, vi kom 25 minuter försent till bilden men vi berättade vad som hade hänt för läraren så hon tog bort våran ogiltiga frånvaro. Riktigt jobbigt när det händer, särskilt när man bara har typ 5-10 minuter rast och har bara tid att ta sig till nästa klassrum i pincip…
//Caroline
Ja, elelr hur! Nej, vi hade slutat så… Men jag vill nästan kräva att vi ska få glass
Union J and Jedward
Haha, vi hade någon som jag inte vet vad det heter idag för att vi jobbar över en halvtimma varje måndag så kul att vi vart av med en hel halvtimma…. Vi försöker övertala läraren att vi ska få glass/MVG hela 9:an:D När vi sa det till honom sen åt han choklad, om jag hade varit han hade jag bjudit oss…
Union J and Jedward