Failbilder på djur
Jag tror nog att alla som har djur och brukar fotgrafera dom mycket har en och annan mer eller mindre failad bild på dom. Dom kanske blundar med ena ögat, gör en rolig grimas, gäspar eller något annat. Och jag är säker på att jag inte är den enda som älskar att sitta och titta på bilder på dom goa djuren när dom gör massa knasiga saker, därför tänkte jag att i den här tråden så kan man lägga upp lite failade bilder på sina djur :D
Zip får stå för den första bilden ;)
//Caroline
haha,mazze XD
Failbilder :D
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Krock X)
Skorpis =)
#5 Nejmen vilken sötnöt då! 
//Caroline
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det är inte min mus(tror det är en mus ändå? xD), det är en video och ingen bild och kanske inte så fail men jag kände att videon var alldeles för söt för att missas 
//Caroline
Jisses så söt den var.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#10 Ja oj vad ruskiga ögon hon fick! :O Men riktig fin katt i alla fall! Jag vill ha en katt, saknar Sussi så galet mycket :(
//Caroline
Hon var odeye där av ögonen ser ut som gjorde. Ett blått och ett gult
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#12 Ah :)
//Caroline
Det va roligt att ha en katt som klätrade på dörrar
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Alla har så fina bilder
. Molly viken poony ras är det ?
#21 Förlåt om jag missuppfattat nu, men eftersom att jag och Kaninpiggelin är de enda med bilder på hästar, och så sa du ju Molly så jag utgår ifrån att du pratade med mig (A)
Men hästen på första bilden är iaf en renrasig Arab, Mazerati XLNT ox tror jag han heter om jag inte har helt fel :)
//Caroline
HAHA "I see you! O.o"
Oj! så söt ^^
#28 Haha jaa :3 Han ska söka till The Voice ;D
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
7# My gaaaad vad söt!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
#30 Så söt
!
^^
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Vilken lång svans! 
Hälsningar Lurvas11
#41 Haha gäspar han ?
#42 Jag tror det xd