Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 473 ggr
[SporeDiatrymisss]
0

Bebis på besök

Hej, alla…

Jag hatar allt känns det som… förutom pappa… och mamma… och alla snälla medlemmar på ifokus… och våran papegoja…

Egentligen så hatar jag inte allt, bara skolans bråkigaste kille…

och bebisar.

Och det var en just bebis på besök hos oss.

(Jag vet att de flesta av er gillar bebisar, men tyverr gör inte jag det.)

Och papegojan började skrika. Och bebisen började gnälla. Så jag fick lov att stänga in den gröna lilla älsklingen som är superbedårande som jag har på min Avatar och som jag ALDRIG (nästan aldrig) kommer att byta :-(

I alla fall…

mamma skulle hjälpa mig med läxorna, och nu vill hon att jag ska ta ett bad

Jag har nästan inte varigt på iFokus alls idag, och gissa om jag är nedstämd! GråterSkrikandesRynkar på näsanGråter

Och så måste jag sitta i badet och skrumpna istället för att vara på det underbara iFokus. (fast mina armhålor… jag kanske borde bada ändå…)

[SporeDiatrymisss]
0

Nähähähäää! Nu ska jag BADA!!! Värre än dööööden!!! Buhuhuhuuu! Men vad ska man göra åt en mamma som kan nocka en tyrannosaurus (eller ännu värre: spinosaurus som är större)? :-( Hejdå, nu dööööör jag!!!! (okej, nu överdramatiserar jag lite… okej. mycket. men jag HATAR att bada sedan fryser jag häcken av mig :-()

[lejdyga]
1

Jag gillar inte alls bebisar för dom är elaka mot djur :=(

KaninPiggelin
1

alla bäbisar är inte elaka mot djur :P

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

[SporeDiatrymisss]
1

Okej, nu är det inte idag som bebisen var hemma hos mig… det var typ igår eller förrigår som den var här… OCH JAG ÖVERLEVDE BADET!!! :-D

Uns
0

ja elckaf bäbisa

BlueBäst
1

Bäbisar är söta:)

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge

ks.gerbil
0

hatar bebisar! från 0 till 5 år är dem helt *bip* *bip* de vill ha allt för sig själv ade går runt i ditt hus och rotar bland dina grejer och börjar gråta om du tar DINA egna grejer ifån dem…. hatar bebisar!!!!!!!!! det är därför jag inte har några syskon jag har dödat alla.. nä skojar ;)

Gerbil-hemsidan hittar du R

[SporeDiatrymisss]
0

#7 jag håller med!!! >:-( Bebisar tror att ALLT är deras eller ingens! Drummeldromedarigt!!!

ks.gerbil
0

min mamma kompis har en pojke på 2 år och han tog nästan sönder vår tv!! han hade tagit en liten joglerings boll från mitt rum (ja jag jogelerar ibland XD) och kastade den mot tvn >:@  men han va så klen att han inte kklarade att ta sönder den tack vore gud -_- men det är roligt att skoja med dem XD en gång så hade jag stängd dörren till gerbilerna så att han inte skulle stå där och skrika o så sen gick jag in med ett flin och så fick han stå där utanför och titta på dörren XD han började gråta det va det roligaste av allt XD MOAHAHA!!! MOT BEBISARNA!!! VEM ÄR MED MIG???

Gerbil-hemsidan hittar du R

[SporeDiatrymisss]
0

#9 jag!!! (undrar lite tyst, vad har han gjort mera för "ondska"?? Tar det med privatmeddelanden, ok? :-) Oskyldig)