hur ser dina naglar ut?:D
Jag tänkte starta en nageltråd!:) Här får du gärna skriva hur dina naglar ser ut och gärna en bild till! Just nu ska jag måla mina, jag kan lägga upp en bild sen!
♥kram Linnea♥
jaaa mina naglar är kortklippta HELT utan färg, bara naglar licksom :-)
samma som 1# då jag har kanin och inte vill riva hobom näg jag bär honom<33
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Jag har korta naglar utan nagellack…
Korta å jag målar dom inte om ja inte fär färj på dom när ja målar nåt annat
Jag biter av mina naglar hela tiden.. Vill inte göra det men det är svårt att sluta.. 
De jör ja i blann åså
jag har ganska långa naglar fast det är inte så bra eftersom att jag har djur och rider
Jag har korta utan nagellack :)
What doesn't kill you makes you stronger.
Jag får kommentarer om mina långa naglar heeeela tiden, en gång satt jag i matsalen och då ville tre-fyra tjejer titta på mina naglar, haha xD Min musiklärare sa åt mig att klippa av dom för annars skulle jag inte spela piano ordentligt… xD
Jag varbara tvungen att mäta min längsta nagel just nu och den var 2 cm lång, och jag tycker ändå att mina naglar är relativt korta nu xD
Jag målade precis random sverigeflaggor på mina naglar :D Färgerna var helt fel så det ser blev rätt så konstigt….Aja! :D
//Caroline
#10 omg! hur kan du ha så långa!
10"#oo herre guuud
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
#11 #12 Dom blir bara sådär långa xD Det funkar rätt bra faktiskt ;D Bara att jag lyckats göra hål längst upp på mina ridhandskar pga av naglarna 
//Caroline
13# hahah
jag kan inte se bilden:O men enligt alla andra verkar dom va vääääldigt långa:)
♥kram Linnea♥
Dom är jätte långa XD
:D
♥kram Linnea♥
å gud! nu såg jag!:DD
♥kram Linnea♥
Haha sverges flaga XD
Jag får inte ha långa naglar när jag spelar fiol :( Fast jag orkar heller inte ha så jättelånga naglar, för de går bara av då :P
omg vad långa! :-O
#21 Visst är dom!

//Caroline
Mina naglar är svarta ^^ Inte så långa , dem typ bryts hela tiden xd
Korta naglar med färgflagor på^^
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus