Barnens iFokus

Barnens

Etikettskolan-och-fritids
Läst 505 ggr
ks.gerbil
0

dumma mattanter!!!

vad tycker ni om mattanter? dem på vår skola suger verkligen!! idag var det någon slags patsa med kyckling och när jag skulle ta så ville jag ju få med lite kyckling oxå och den låg bara i mitten, jag försökte krafsa åt mig lite då kom mattante och sa attjag inte fick ta i mitten och då svarade jag att jag ville ta kyckling för att bli stor (ja jag vet) då sa hon att det fanns men man såg tydligt att det bara va pasta där -_- helt trött på detta >:@ sen en gågn så var det en muslim tjej som inte fick äta gris eller något och då frågade hon vänligt var muslim maten va då svarade hon oskysst att det inte fanns någon den dagen och att hon skulle äta det ändå. då svarade ju hon att hon inte fick och då sa mattanten att hon fick kylla sig själv och ta lite grönsaker och en knäckebröd… *bipbipbip* är det ända jag kan säga… hur är det med era?

Gerbil-hemsidan hittar du R

[Lilllufsen]
0

Våra är snälla å är me på de mästa

BusBella
0

Vi har ju inga mattanter, vi har två kockar. Dem är ju trevliga och så, men lagar uräcklig mat. Fast det är ju föräldrarna som är lite sådär knäppa och vill att vi ska äta sånt, eftersom vi går på en waldorfskola. Fast jag tycker inte man kan kalla stekt potatis för vegetarisk pyttipanna…

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

[Lilllufsen]
0

2 de måste väl vara fler saker i för att va pyttipanna

BusBella
0

#3 Det är ju det jag tycker också, men har man tur kan man råka hitta lite lök i den.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

[SporeDiatrymisss]
0

Kari är världens snällaste mattast (ehm, matgubbe)!!!!

Lellson
0

Vi har mattanter som inte vet vad det är i maten. En gång fråga min kompis om det var curry i maten(Hon är allergisk) och dom ska ,nej, bara chilli. Sen började hennes läpp svälla upp så det var tydligen curry i maten. En annan gång så frågade min kompis om det var fläsk i maten( annan kompis som är muslim) och dom sa nej, det är det inte, men när hon väl börjat äta och typ ätigt upp allt kom en annan mattant och sa, det är fläsk i maten,.  Min kompis gick och spydde på toan.

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

[SporeDiatrymisss]
0

#6 nä fyyyyyy vad hemskt!!!

Lellson
0

Mm, nu är det typ bättre

Union J and Jedward

[Lilllufsen]
0

bra

[SporeDiatrymisss]
0

#8 jaa, vad bra. Ingen vill ju ha mattanter som är slarviga…

Lellson
0

mm, eller hur!

Union J and Jedward

KaninPiggelin
0

På min förra skola var dem väldigt sura och taskiga…

Men på skolan jag går på nu är dom suuperglada! :D Jättetrevligt och roligt att komma till matsalen :) går på högstadiet, så där bryr dom sig inte hur man tar eller hur mycket man tar o.s.v. Men man får ju t ex inte peta ut köttet ur en köttgryta, men många gör det ju ändå,så ingen big deal från mattanterna ivarefall XP

Dock är dom slarviga med de allergiskas mat,vilket jag tycker är dåligt :(

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥