Insjuknat i influensa :-(
Tja! Jag har det inte så bra, jag har någon form av influensa.. Jag har typ ont i magen och huvudet, men det känns bättre nu än när jag kom hem från skolan. Pappa har gjort en assist på mig, nu mår jag ganska bra och är inte så gnällig och sur längre. Jag och pappa är scientologer, kolla på Wikipedia om ni inte vet vad det är. Är det någon av er som har några problem?
Jag har något liknande ibland, jag får ont i huvudet på morgonen och så går det öve rpå dan och på kvällen får jag asonti magen
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Va synn om dej att du är sjuk altså å ska titta på de andra
Jag hade ont i magen, men nu har jag bara feber och ont i huvudet lite…
stackars dig, känne rmig inte så frisk just ne heller, har ont i magen, mår illa, har lite ont i halsen
Union J and Jedward
ont i magen är dåligast
mm, hatar att kräkas
Union J and Jedward
krya!
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#6 men jag kräks inte… Det gör typ bara ont och sedan när jag hade släppt lite bomber i toaletten så kändes det MYCKET BÄTTRE.
Ja krya på dej
#9 tack så mycket! :-)
Krya på dig!
//Caroline
#11 tack allihop!! Ni är så himla snälla!
Om jag blir hemma imorgon kanske jag har någon att prata med.D
Union J and Jedward
Jaamen det är ju i alla fall bra… Att du får någon att prata med, menar jag :-)
mm:D
Union J and Jedward
Fast jag kanske kommer att ta en liten lur då och då…
okej
Union J and Jedward
krya på dig! 
Hälsningar Lurvas11
Inne:D
Union J and Jedward
Sacha gör mig gaaaaaalen!!!
#20 Men sacha är söt!! :D
#21 när hon håller tyst ja!
#23 tack allihopa för era krya-på-hälsningar! Ni är så himla snälla! :-) jag mår bättre nu :-) tack vare er och min mamma. Nu har jag bara lite ont i magen. Mamma gav mig rosa vatten så det lär bli bättre snart :-)
Nu när jag är sjuk så är jag bara inne små korta stunder.. :-P
nu mår jag bättre än igår :-D idag fick jag bara gå upp 1 gång på toa i natt :-D förra natten fick jag gå upp 3 :-P resten av förra natten blev jag plågad av hemska magsmärtor DX men nu är det bättre :-) jag har inte ens feber längre :-D i morgon kommer jag att vara frisk och i övermorgon kommerjag troligen vara fullt återhämtad!
:-D vilken lycka!!!