luft djur del 2#
hihi.. jag tyckte att den första blev lite lång så här är en ny ;)
jag kan börja med att säga att jag har en kull med enhörningar en marin (blå) tjej och en lailac (grå) kille. sen har jag en kull med pegasusar en eld (röd) tjej en skugg (svart) kille och en blandning mellan eld och skugga tjej (pappan va en eld pegasus och mamman va en skugg pegasus så 2:a tjejen blev en blanding).
lathund enhörningar/pegasusar (alla raser):
de äter all frukt o grönt utan avokado, dadlar och potatisar för att de är giftiga. + färsk gräs och löv och hö. det kan behövas extra vitaminer det kan ni fråga mig om. men om ni köpper en så får ni med er en Ccb vitamin förpakning som behövs för hornet (bara enhörningar), Bbc som behövs för vingarna (bara pegasusar) och en BDd vitamin förpaning som behövs för hovarna (båda). de ska motioneras minst en timma per dag med det menas: ridning, flygning, själv flygning/ridning (så att man dirigerar"hästen" från marken) och andra spel.
specialare för enhörningar:de behöver en sjö. de kan ha berg me de brukar inte gilla det (berg enhörningar är de ända som gillar det). krafter: alla enhöringar har två krafter. de kan läka med hornet (därför behövs extra vitaminerna) + en kraft som varjerar mellan färg och ras t.ex. en marin E.H. har vatten medans en eld E.H. har eld.
specialare för pegasusar: de behöver en sjö, berg kan dem ha men det beror lite på rasen. den jag avlar på är det helt okej men inte alla gillar det. krafter: om man räka med att de kan flyga har de oxå två st. den andra varjerar som hans kusin enhörningen (läs enhörningens krafter sista delen)
snälla för att få det lite lättare så skriv SÄLJES om ni ska sälja och KÖPES om ni vill köpa.
Oj! jag tar nog en enhörnings Hona om det är okej ? :)
japp! det blir väl en marin blå? så här ser kvittot ut då:
eldlågans uppfödning
**marinblå enhörning h:a 20.000kr
**
vita:mi hov vitamin 1.000kr
vita:mi horn vitamin 1.000kr
**luftexpress biljett 5.000kr
**
total: 27.000kr
om du vill så kan du få med hennes favvo leksak? den kan jag ge dig för 500kr?
Jag kan ta en marin blå enhörning med en leksak ;)
SÄLJES
förnyar min fenix annons. en marin blå kille en smaragd grön tjej och en original röd kille är dem jag har kvar. lathund skriver jag när ni frågar (kan inte nu måste gå). men kan såga att de behöver en extra vitamin: vita:mis BbB fjäder vitamin (vita:mi är märket på vitaminen). snart kommer en ny kull med bland raser.
och bland rasen: www.screenok.com/wallpaper/Ave-fenix/
Säljes en ny kull enhörningar!.
Jag har tre marin blåa honor och fyra alpegråa hanar
Sen har jag en kull på tre ( varmt rosa) pegasus honor.
Mamman till alla är grå och pappan är varmt marinblå
Dom är ca 8 månader nu.
En av den första kullen blev en blandras.
Mat/Raser.
Mamman till dom två kullarna är en indisksand enhörning, det blev några pegasusar då pappan hade både vingar och horn. Pappan är samma ras som mamman men med en annan färg och att han har vingar som alla andra hanar har.
Dena ras är väldigt social som många säger… dom blir ungär fär så stora som en tinker ( tinker är en häst ras). Rasen dricker inte lika mycket då dom bor i öknen i indien
foder/specialare för indisksand enhörning.
Indisksand enhörning behöver minst fyra små öken dalar och torkat gräs med en sjö vid. Dom lever sig inte på mycket så det är därför dom så snabbt blir sociala så jag har inte mycket att säga om.
Vill ingen ha ?
SÄLJES förnyar ännu en gång :P från gamla kullen har vi bara smaragd tjejen kvar men om igen här kan ta henne så har hon ett ny hem att åka till. Nya kullen med en lailac (grå) pappa och en keretin lila mamma har nu fötts. De blir leverans klara ca. Kl. 12.00 imorgon. En lila,rosa och orange tjej +lailac kille är våra nyaste ;) de kostar 30.000 kr st. Medföljer vid köp: fjäder vitamin släkt träd och favvo leksak.
#10 Jätte gärna ! Jag avlar inte på enhörningar så mycket för det här var första kullen som jag har gort. Men jag kan köpa dom för att tävla med dom!, Jag avlar på drakar,gripar,fenixar.
Jag kommer få en drak kull idag som jag har bäreknat.
Det kommer blir Isdrakar.
Is drakarna har en vit grå färg och en bra stamtavla!. Om du vill ha någon att avla med så är det bara att säga till!.
#9 Jag kan ta henne om det är okej ?
menar du smaragd tjejen?om du vill så kan du få med en blandras lila tjej med då hon leker med henne nästan hela tiden… det skulle vara sorligt att se henne gå utan…
har du något namn på din uppfödning? haha… jag avlar på drakar och fenixar men snart kommer det nya djur men vad det blir får bli en surprise ;)
Mvh eldlågans uppföning
Ja jag menar den lila tjejen . Jag föder upp fenixar, och gripar och några drakar kan det bli ibland. Min uppfödning heter Guldvingens uppfödning
#15 Köper !
Nu har jag fått en kull svarta fenix drakar!
Om ungarna och föreldrarna.
Ungarna säljs vid första födelsen. Det är 2 Svarta Honor och en svart Hane, Hanen är väldigt blyg av sig så det kommer bli svårt att ha honom som husdjur så det är bäst att ha honom som avles djur istället!.Dom två Honerna är väldigt sociala av sig och väldigt stora. Hanen väger 45 kg och dom två honerna väger 50 kg. Mamman var en svart fenix drake vid namn sindra och pappan var en grå fenix drake.
foder/fackta.
Svarta fenix drakar äter kött och dricker en drope blod pär dag och masser vaten. Dom behöver ett jätte stor skog med 3 sjöar och 5 åar.Svart fenix draken kan bli väldigt sjuk och akressiv om den avlas som bland ras drake.
Vill ingen ha en liten drake ?
Haha.. Nu blev det krångel :P jag skrev en grej men den ser jag inte nu :P men jag får väl skriva om den ;) Först av allt: vilken fenix vill du köpa? Andra: jag kan köpa den men då går den vidare till en annan drak uppfödning där de kan ta hand om mer djur då jag uppföder i liten skala. Men om jag skulle kunna få en hona och en hane så funkar det perfekt :)
Jag kan ta en fenix hona.
Du kan få en Hona om du vill ;)
#21 Jag kan ta en blå ;)
Du kan få både en hane och en hona om du vill ha för
123 luft kronor en åker med följer
#23 jag kan ta gripen ;)
Dina drakar kommer en minut och elva sekunder. Det meföljer kött,boll.
Två drakar kostar ca: 100 luft kr.
en drake kostar ca: 50 luft kr.
Alla drakar kostar ca: 500 luft kr.
Luftexpress ca: 1000 luft kr.
Boll ca: 10 luft kr.
ett kg kött ca : 1000 luft kr.
Måstte logga ut byebye…!
Vänta vänta vänta ;) så kvittot ser ut så här: svart drake h:e 50kr Svart drake h:a 50kr Boll 10kr 1kg kött 1000kr luftexpress 5000kr totalt 6110kr PS. Luftexpressen kostar 5000kr om man inte skikar runt i samma stad där man själv bor ;) Får man stamtavla med? Din fenix kommer imorgon när kvittot visas på denna sida tack och hej då :) Mvh eldlågans uppfödning
#26 Man får en renrasig och en bra stamtavla mvh guldvinges uppfödning
27# tack! här kommer kvittot :) vitaminen medförljer alltid lika så stamtavla :)
eldlågans uppfödning
marin blå fenix h:a 10.000kr
blå havsgrip h:e 20.000kr
2X vita:mi fjäder vitamin 2.000kr
stamtavla grip 0kr
stamtavla fenix 0kr
luftexpress biljett grip 6.000kr
luftexpress biljett fenix 5.000kr
**totalt 43.000kr
**
Drar upp den igen. =)
Hälsningar Lurvas11
ok :) jag kommer med alla mina djur snart :) men här är lite av vad jag uppföder:
som fantasi djur uppföder jag fenixar lite drakar oxå. jag tror jag även skulle fixa gripar men det kan kosta lite mer. som riktiga djur uppföder jag bara hästar. allt detta är i ganska liten skala men jag brukar kunna fixa nästan allt ;)
hej! jag uppföder fenixar och drakar ibland kan det bli gripar men inte så många. om du köper djur hos mig får du garanterad en bra avel, hälsa och livslängd. det medföljer alltid stamtavla. du kan oxå få med vitaminer och luftexpress biljett till en mindre slant en vanligt. jag säljer oxå foder och andra tillbehör till dina djur. jag fixar oxå lathund om du vill ha. jag avlar både tävlings, utsällning, avels och sällskap djur. fråga mig om du är interesserad av någon av djuren eller om du letar efter något speciellt.
OBS! de sista isdrakarna som finns nu är de sista jag avlar på! så inga mer isdrakar efter dem hära!
fenix kullar:
_just nu har jag bara en kull men en ny kommer snart. _
malina marin blå/ phantom elektrisk gul
marin blå h:a
elektrisk gul h:e
marin blå h:e
isdraks kullar:
_inga just nu men jag har några lite äldre som skulle passa för utställningar. _
elddraks kullar:
_jag har bara orange färg i denna nya kull men i olika grader (ju högre graden är ju närmare färgen är röd ju lägre graden är ju närmare färgen är gul). men lite äldre har jag med så fråga så ser vi om jag har nått.
_
wonder 2:a grads orange/ rachan original röd
6:e grads orange h:a
4:e grads orange h:a
3:e grads orange h:e
häst kullarna varjerar väldigt mycke då jag har ganska många raser men jag brukar alltid ha 4 föl på gång hela tiden. mamma och pappa står skrivna, stamtavla medföljer. sen finns det oxå lite äldre hästar. de hästarna är redan tränade tills deras bästa. ni kan alltid fråga mig om hovmakare då jag har en, den kostar ugefär 500kr. jag har oxå lite annat smått o gott att sälja som t.ex. foder och rykt borstar, några sadlar och träns oxå. fråga om ni söker efter speciella hästar. (färgerna skriver jag bara som t.ex. brun då inte alla vet hur man säger det tekniskt)
crystal clear grå connemara/wolfquest vit connemara
vit connemara h:a
snow white vit fullblod/killer brun fullblod
grå fullbluds h:e
mungina svart/vit shetland / molgor svart shetland
svart/vit h:e
Ingen som vill ha fenix…?
#34 Jag kan ta en fenix om det ä okej ?
jo jag fick en kull på ett par svarta isdrakar då dom var en blandras så jag tängte lägga ut dom ;)
Det är en svart kina drake som är medel stor .
Jo det har jag ;) jag har just fått ett föl av rasen fjording,
Det är ett sto i Höjd 118 cm, och väger 168 kg. Och päls : Brunblack
Och hon föddes med en fin fin stamtavla i norrköpingbos ridcenter.
Man får med hennes nappflaska då hennes moder inte vill dia hennne så mycket och så var mann med ryckt saker till hon är redo att bli ompysslad.
Hon kommer grattis till dit stall snart i norrköpingbos häst transport.
#45 Jag tar 8 robotar!
Nytt!.
Jag har byggt en system som ger dina hästar mat och vaten utan att du gör det ! det finns 50 stycker såna hinkar dom kostar 2000 kr för två
#48 okej tar dom!
#51 ok
#53 Dom kommer på posten senast 1 idag
Du kan få alla för 5000 då du var först
Varsegod :D
Jag har tre engelska fullblod med stamtavla och en av dom är vit och är ett sto men hon säljs inte tyvärr
Ja och det är en hingst och kan säljas för 20.000 då man får med allt man behöver ;)
kvitto!:
Sadel ( grattis )
träns ( grattis )
Och allt annat är grattis men just hästen kostar 20.000 kr
Han har ett namn som heter santadigo och han kommer om 20 menuter
renoverar hästarna:
nu är både fullbloden och russen tingade. shettisen är fortfarande ledig och är redan leverans klar. nu är det bara hon som är det men idag fick jag två frisiska stoar båda hel svarta. och en tinker hingst som jag väntar på och borde komma till världen imorgon. det går jätte bra att tinga i förväg.
SÖKES:
albino pegasus sto
brun furry muntain peegasus hingst
(för en vän)
SÄLJES:
marin grön dubbel svansad berg enhörning.
OBS! jag har en vän som inte kan ha iFokus och gärna uppföder oxå. jag är hennes skrivare oxå! hon uppföder gripar (därifrån får jag de jag ibland säljer) enhörningar och pegusar. alla renrasiga med fin stamtavla väldigt få sjukdomar. hon uppföder för nästan allt d.v.s. avel, utställning och sälskap. hennes uppfödning heter vattendroppens uppfödning
#36 visstär det okej! :-) jag har en kull med 15 stycken just nu :-D
7 honor och 8 hanar :-)
#71 visst :-)
Visst kan du det, det vore jättebra :-D
Fick just en kull pegasus ungar !.
Dom är renrasiga och har färgen black och albino det finns 3 hingstar o 1 sto .dom föddes klockan 1 9: 01. och har en fin stamtavla i hoppning och har renrasiga föräldrar som är väldigt duktiga i hoppning då dom har kommit till iliten.
Dom kostar 40 000 kr per föl.
#74 Vill du ha en litet föl ? :)
#76 Jag har två lila pegusar som är ston som är 5 månader nu du kan få båda för 4000 kr om du vill ;)
#76 jaa visst har jag det :-)
#80 javisst! :-)
Säljes
Jag säljer min enhörnings hanne! Han är ljus blå och lyser i månskenet. Han är snäll och go har alldrig flygit över molnen bara under så han behöver inridas! Han kostar 20 Tusen. Han hetter blu.
Jag har en ljus rosa enhörning ( Hona) till salu. För 30 tusen. Väldigt inriden, snäll och trevlig. Vid namn: Pink. Hon har ett födelsemärke i panan som glitrar i månskenet. Hon har en vit rand i miten på båda vingarna som syns i dagsken.
Kvitto: Pink
Flygande uppfödningen.
Ljus rosa enhörning (hona). 30 Tusen.
Glittrande träns i vit 1000kr.
Kvitto: Blu
Vattnes enhörnings upfödning.
Ljus blå hingst 40 tusen.
Lysande träns i ljus blå 3000kr.
Jag säljer deras favo mat och leksaker för 6000kr.
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
#83 Tar honan och hanen
84# Perfekt. kvitona få du här.
Kvitto: Pink
Flygande uppfödningen.
Ljus rosa enhörning (hona). 30 Tusen.
Glittrande träns i vit 1000kr.
Kvitto: Blu
Vattnes enhörnings upfödning.
Ljus blå hingst 40 tusen.
Lysande träns i ljus blå 3000kr.
Jag säljer deras favo mat och leksaker för 6000kr.
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
scyst! har råd med det ;)
Oki det fixar vi.
Mer enhörningar till salu som jag har uppföt.
Ljus grön hanne. Snäll och envis.
Orange hanne. är värdens största enhörning. Han har vart med i tiningen: Enhörningar. För att han just slog rekordet i att va störst. Han äter super mycket.
Lila hona. Snäll och inriden.
Mörk brun hane. Elak, sur och oinriden.
Silver hona: super snäll tjej och inriden
Guld hanne. inriden och hoppig.
Svart hanne: Envis kille som alldrig rider och han har också varit med i tiningen: Enhörningar för att han van enhörnings racert 2011. Och för att han är den snabbaste enhörningen 2011 och 2012.
Jag har mer hör av er för mer enhörningar i andra färger.
Säljer i styck pris: 22 Tusen
HÄST ANNONS RENOVERAS:
mina hästar är väldigt kända.. haha
_nä men då så: shetlands fölet är såld lika så frieser stoarna. tinkern visade sig också vara sto har namn och blir leveransklar imorgon mer information kommer till dem interesserade. det går bra att tinga! och här kommer de nya fölen: _
shooting star svart/vit tinker / san diego brun/vit tinker
svart/vit tinker hingst ej döpt
time square vit arab/ thunder vit arab
grå arab hingst ej döpt
+ då tinker ston som jag har döpt till rainbow
Jag säljer också min enhörnings unge. (Hanne)
Fakta om han:
Färg: alla rengbågen färger i ränder.
Snäll kille.
Han är 50 cm lång och är så söt. ( Han går ej att ridas en, han är för litten.) Han syns i mörkret för att varje natt lyser någon av hanns färger. Ibland rosa ibland blå och ibland grön. Alltså alla rengbågens färger en färg pär natt!
Han hetter Colur.
Han var med i tidningen: Enhörningen för att han är ensam enhörning om att va rengbågs färgad.
**FENIX ANNONS RENOVERAS:
**
här måste det oxå renoveras!
_bara en kull på fjäder fenixarna men det är för att jag måste hålla lite koll på min ena gamling som inte verkar må så bra :/ men jag har tre regnbågs fenixar oxå lite äldrendock (3 mån) funkar jätte bra till utstälningar. här har vi hur fjäder fenix kullen ser ut: _
fore sure marin blå F. fenix / melting sun elektrisk gul F. fenix
marin blå h:a
elektrisk gul h:e
smaragd grön h:e
3 mån. regnbågs fenixarna:
grön/gul h:e
blå/lila h:a
alla färgers h:a tingad/köpt av fliza
Jag har till och med 900 pegasus. Som är kända i hella värden jag har en egen häst ranch och min uppfödning hetter: Horsez uppfödnig.
Säljer en orange pegasus för 1000kr med hanns leksak grattis. Han flyger perfekt.
Snälla köp denna häst!
Jag har en vanlig häst en super mörk brun för 100kr för att han vill ha ett nytt hem för han mobbas i pegasus/ enhörnings flokarna! Han behöver värkligen ett nytt hem. snälla köp han. Alla hans grejer träns, sadel och så kommer med grattis!
Mer info om min ranch kommer nu!
Jag har totalt 30 hästar.
Jag har 900 pegasus
Och 1000 enhörningar.
Min upp födning hetter Horsez uppfödnig.
Kvitton och stamtavlor komer när ni köpt hästen.
Kan jag köpa en alla färgers fenix av dig???
Isåfall kan jag betala 100 tusen.
94# Det blir perfeckt ska jag skicka kvitot och stam tavla???
Perfekt med vitaminer!
+ att jag måste fråga ska man skicka bilder till den som köpt ett luftdjur eller gör man bara så här??? Jag är litte ny!
EDIT: en liten andalusisk sto väntas imorgon! hon är 2 år gammal och funkar toppen till dressyr. en appalosa hings kommer med han är 3 år och funkar fint fint till hoppning
SÖKES AV KOMPIS!
en dressyr enhörning helst vit med rosa eller blå tipping
**en långdistans flygning pegasus
**
Jag har en dresyr enhörning med blå tipping och en lys röd långdistans pegasus.
Kan du ks.garbil hjälpa mig med min fråga: att jag måste fråga ska man skicka bilder till den som köpt ett luftdjur eller gör man bara så här??? Jag är litte ny!
Kvitot + stamtavlan på den orangea pegasusen!
Horsez upfödning!
Orange hanne. är värdens största pegasus. Han har vart med i tiningen: hästar. För att han just slog rekordet i att va störst. Han äter super mycket.
Hoppas du och din pegasus kommer trivas!
Stamtavla!
Sort: Pegasus.
färg och kön: En orange hanne
Personlighet: Värdens största häst som älskar mat och är snäll och inriden.
bara en fråga :P behöver de någon annan vitamin en andra fenix raser? jag har bara för raserna jagavlar på …