luftdjur 3#
nu så! här får vi fortsätta med vår köp-säljandet! här är mina kullar och unga. och det jag och kompisen är ute efter :D ha så kul :D
om min uppfödning:
hej! jag uppföder fenixar och drakar och hästar ibland kan det bli gripar men inte så många. om du köper djur hos mig får du garanterad en bra avel, hälsa och livslängd. det medföljer alltid stamtavla. du kan oxå få med vitaminer och luftexpress biljett till en mindre slant en vanligt. jag säljer oxå foder och andra tillbehör till dina djur. jag avlar både tävlings, utsällning, avels och sällskap djur. fråga mig om du är interesserad av någon av djuren eller om du letar efter något speciellt. det går bra att tinga!!!
FENIX KULLAR:
_bara en kull på fjäder fenixarna men det är för att jag måste hålla lite koll på min ena gamling som inte verkar må så bra :/ men jag har tre regnbågs fenixar oxå lite äldrendock (3 mån) funkar jätte bra till utstälningar. här har vi hur fjäder fenix kullen ser ut: _
4 sure marin blå F. fenix / melting sun elektrisk gul F. fenix
marin blå h:a
elektrisk gul h:e
smaragd grön h:e
3 mån. regnbågs fenixarna:
blå/lila h:a kanske tingad
alla färgers h:a tingad/köpt av fliza
FÖL:
tinkern sto har namn och blir leveransklar imorgon mer information kommer till dem interesserade. det går bra att tinga! och här kommer de nya fölen:
shooting star svart/vit tinker / san diego brun/vit tinker
svart/vit tinker hingst ej döpt
time square vit arab/ thunder vit arab
grå arab hingst ej döpt
+ då tinker ston som jag har döpt till rainbow
UNGA:
en liten andalusisk sto väntas imorgon! hon är 2 år gammal och funkar toppen till dressyr. en appalosa hings kommer med han är 3 år och funkar fint fint till hoppning
elddrakar kommer så snart så möjligt!
_MVH eldlågans uppfödning
_
Kan jag boka en elddrake!?!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Tinga alla färger åt mig.
+ Alltså nu måste jag fråga igen ska man ha en bild till varje djur som man har ritat också eller håller man bara på med bilder i sin egen fantasi och köper och säljer med text?
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
3# ok menar du att du vill ta hela kullen? det går jätte bra :D du kan få lite rea där = du får med vitaminer och luftaxpress gratis :)
du kan gärna lägga in en bild om du vill visa en speciell ras eller nåt men det är frivilligt :) om du tittar på luft djur 2# så ser du att det inte finns en enda bild :P men annars om man hittar en t.ex. fenix på google och tycker den liknar djuren man säljer så kan man ju länka :)
4# yeah tack så mycket! + att jag är värdelös på att rita så jag kanske hittar något på google. :D
ja prova det :) jag kan visa dig hur fjäder fenixarna och regnbågs fenixarna ser ut:regnbågs fenix: fast mindre metallisk http://www.fondos10.net/fondos-de-pantalla-de-juegos/fenix-wallpapers-10203
har fått en ny kull fenix ungar nu det är 2 honor och 3 hanar dom säljs för 3000 kr styck. Dom är svarta och gråa ( alla är det ) och är framavlade för tävlingars skull och för sälskaps djurets skull så dom passar in med dom som har mycket duktig på fenixar !
Pc dom är renrasiga och har en mycket bekväm stamtavla !
#6 Kan man få ta en hona ? skulle behöva en för att få framåt min senaste avel !.
Jag har ritat en Fenix fast den vart dålig!
Den var jätte fint och jag tror det är en polar fenix ? om det inte är en bergs fenix ?
Kan jag få göra luft djur #5 När vi har nått hundra ?
16 jaa vilken bra tanke! :-) eller en luftdjurs-klubb! :-)
ja! vad kul ! :D
Ska vi starta en luftdjursklubb? Vad ska den heta? :-) jag föreslår Alpha Crentauri :-)
Nej den kan heta : kite brothers = drak bröderna
Skriver upp er som är med !
Jag skulle vilja köpa en Lufthäst.
- Det spelar ingen roll om det är ett sto eller hingst. (kill- eller tjej häst)
- Hästen ska hellst var mellan 5-10 år gammal.
- Du ska kunna skicka stamtavla på hästen.
- Den får inte vara aldeless för seg, så gärna vara lite het.
Om du har någon Lufthäst till Salu kan du skicka Pm till mig eller skriva här i tråden.
Hälsningar Lurvas11
#22 Hej ! jag har ett arabiskt fullblod till salu som är ett black sto och hon heter tiara och är väldigt het och passar som hemma häst och tävlings häst och så är hon inriden och 5 år .
Hon har renrasig stamtavla och allt kostar 6000 kr med allt som man behöver som tillexempel sadel, träns . Vill du ha henne ?
#23 Jag håller på att skicka Pm till dig. =)
Hälsningar Lurvas11
Ska få några föl och undrar om det finns någon som är intresserad av ett föl. Det går bra att tinga nu.
Hälsningar Lurvas11
ELDDRAKAR!!
nu har jag 4 eldrakarar jag säljer! 3 är tingade av fliza men en 6 graders orange kille finns att köpa! han är 1 år så han har nått sitt slutgitliga storlek som är av 3,5 m så en liten kille men väldigt dominant och snabb så skulle tänka mig att han vore bra på fält och jakt.
EDIT HÄSTAR!!
appaloosa hingsten och andalusien ston är sålda till lurvtas11. tinkern är kanske tingad och borde få svaret om några min. araben har jag sett är väldigt snabb och busig, avlad för hoppning så det ser bra ut. nu har vi två nya föl. mer infomation ges ut till dem interesserade. stamtavla finn alltid och det går bra att tinga fölen som kommer imorn (shetlands ponny).
italiensk ridhäst hingsten kommer att växa sig stor för sin ras (tror ungefär 166 cm) brun med svart man.
amerikansk varmblod lite ovanlig färgad helvit sto (170 cm tror jag att hon kommer att bli ca)
#27 en New forest & en Islands häst föl.
Hälsningar Lurvas11
**Islands häst!
**
Har nu fått 2 islandshäst föl som är vita, dom är sociala och väger 168 kg ,
Höjd:118 cm. stamtavla medföljer och deras två bollar som dom leker med. jag kan betala vätenären om det är nåt OBS! gäller bara en gång. Dom är sociala och diar sin mamma som dom ska. Dom är tvlingar och föddes som dom skulle. Dom är helt renrasiga och har ryckt saker som jag köpte innan dom föddes så inte ägaren skulle ha snålt med saker till dom små fölen när dom kommer till nya hem.
Båda kostar 20 000 kr
eller en kostar 10 000 kr.
fjordingar!
Föddes just en liten fjording som jag döpte till loppis och är ett litet hingst föl <3. Han är brunblack och väger 210 kg. han kostar 100 kr då han inte är renrasig och inte har stamtavla
#29 Båda är 7 mån. 
Hon Kallas Bella.
Fullständiga namn: Horse Princess Bellawin
(Horse är mitt uppfödarnamn)
Född: 12 aug 2011
Ras: New forest
Teckning: Skimmel (vit)
Mankhöjd: 128 nu, men kommer bli runt 145 cm.
Hon är lydig och väldigt framåt, precis som sin mamma. Hon kommer nog kunna klara både dressyr och hoppning bra, då hon är väldigt självsäker och framåt.
Mer info kan jag skicka via pm om du är intresserad.
Hälsningar Lurvas11
Vill ingen ha ett litet föl 
pm mig och ni vill ha ett !
Jag kan sänka priset eller skänka dom om dom kommer till rätt ställe!
Ok men då har jag bara tre islandhästar kvar 
Okej hon får fjordingen ;) han skickas i häst transport så snart som möjligt
Det står på #30
Oj det var stor text där ^.^ . Han är en blandras mellan fullblod och fjodring föräldrana har ingen stamtavla och han är snabb. Dom tyv para sig i hagen då han hade smittit i hoss mamman och visste inte att stot var dräktigt så jag fick ett föl
26# Kan jag köpa en italiensk varmblod av dig och mina bokade eldrakar.
Sökes lys röd pegasus! Hingst.
Säljes:
En pegasus. Färg:Silver och guld. Namn: Tindra.
Gul enhörning ( Sto) som varit med i tidningen: Enhörnigen. För att hon van snyggaste enhörnings sto 2011 och 2012. Hon Lyser i Mörkret och glittrar i dagsken.
Om ni är intreserade av Champions så säg bara till dom är litte dyrare.
Kommer komma med mer enhörningar, fenixar, drakar , fiskar , pegasus och vanliga hästar kommer komma i alla färger lägger ut min anons om några minuter. Grattis transpport hem, men bara idag i begränsade biljätter så skynda skynda!
Det är värkligen ingen som vill köpa av mig -.-
#47 Jag har redan svarat på frågerna
#49 Ja jag kan göra den sen ;) om jag får…
Får jag göra den tråden om mäniskor som vill köpa luft djur ?
just nu säljer jag träd-morror.
Jag har 4 kullar,
kull 1: 4 honor och sju hanar, 8 månader.
kull 2: 10 honor, 2 hanar, 1 år.
kull 3: 1 hane, 8 år.
kull 4: 9 honor, 8 hanar, 5 månader.
de är lättast att träna och vänja vid 5-7 månaders ålder, honorna är väldigt skygga, kan bitas och kräver tålamod, hanarna brukar vara busiga. är vegetarianer, trivs i en stor voljär med tropiska växter och fuktig luft, bra kamoflage.
deras fjädrar har en helande kraft. OBS!!! Ta bara tappade fjädrar, ryck ALDRIG dem direkt från morran utan morrans tillstånd. Då kan det få katastrofala följder!!!
De blir vänner för livet. de trivs i temperaturer 30-50 grader celcius.
(nedan: träd-morra, 5 månaders unge)
Skulle nog ochså vilja ha en liten unge #54
OBS!!!!
**nu kör vi så här! alla stannar med sitt säljande och allt skriver ner alla kulla och djur de kan sälja och söker efter när alla här inne har gjort det så fortsätter vi med säljandet och köpandet! vi fortsätter efter att alla har skrivit !! man får gärna prata lite om det först här på och sen fortsätta med PM. SKRIV GÄRNA LITE OM ER UPPFÖDNING OXÅ! ops capslock på XD **
OM MIN UPPFÖDNING:
hur avlar jag och vad?hej! jag uppföder fenixar och drakar och hästar. om du köper djur hos mig får du garanterad en bra avel, hälsa och livslängd. det medföljer alltid stamtavla.allt går alltid under en välplanerad schema, som föjls varje dag.jag avlar både tävlings, utsällning, avels och sällskap djur. fråga mig om du är interesserad av någon av djuren eller om du letar efter något speciellt. det går bra att tinga!!!
hur ser det ut? jag har olika typer av ängar och öknar som passar till alla djur. stallerna till alla djur är alltid rena, maten är alltid topp likaså vattnet.
får du med dig nåt? du kan oxå få med vitaminer och luftexpress biljett till en mindre slant en vanligt. jag säljer oxå egen blandad foder och andra tillbehör till dina djur. kvittot och information kommer alltid via PM med lathund om djuret.
REA!
just nu har jag rea på en western sadel (1.000kr) och western tyglar (500kr) några ryktborstar oxå (50kr st). vitaminer för fenixar Aab fjäder vitamin (3.000kr) och näbbvitaminer (3.000kr) vitaminerna kommer från vita:mi
FENIX KULLAR:
en kull fjäder fenixar nu och en kull mongoliska fenixar har jag just nu
fjäder fenix kullen:
smothie marin blå F. fenix / zebben elektrisk gul F. fenix
marin blå h:e
marin grön h:a
smaragd grön h:a
mongolisk fenix kullen:
**orangina mörktippad grå/ romen vittippad svart
**
mörktippad lila h:a
ljustippad grå h:e
svarttippad vit h:a
just nu bara en då den förra blev "stulen" av fliza. men är väldigt nöjd med kullen, ser inte dominant ut och kommer nog att passa in lite varsom.
brenda mörkröd /konrad 6:e grads orange
5:e grads orange h:a
ljusröd h:e
mörkorange h:e
HÄSTAR:
just nu två araber och så skriver jag på oxå shettisen som kommer. information om dem kommer till dem interesserade.
araberna: brun med svart man och en helvit. shettisen brun/vit.
**MVH eldlågans uppfödning fråga får du gärna **
Min uppfödning!:
Jag har forskat mycket om luftdjur dom senaste måndarena och har börjat min uppfödning som ligger på topp rankning.
Jag uppföder luft hästar,feixar,drakar. Om du köper ett avles djur eller ett annat djur kommer du ganaterat få ett både socalt djur och friskt mående djur som kommer ha bra hälsa när djuret kommer till dig!.
( priser )
Många får betala att djuret ska komma till sitt nya hem ( asså ägaren ) men det behöver du inte här! jag betalar och ägaren behöver ej betala. Djuren kostar mint 70 000 kr fast det beror på vad det är för djur man får alltid med det djuret behöver och vad den gillar! för mig kostar det inte alls mycket då jag känar gott om pengar varje månad på mina djur som jag säljer, ibland kan det ochså hända att ingen vill ha djuret och då skänker jag bort det då vill man minsan ha ett djur!. Det kan sänkas pris om det bara kommer till rätt hem.
( djurens stall, och stamtavla och annat )
djuren här får det minsan lyxit jag har 77 hektar mark där det finns olika inhängnader dom har alla sina skuggg träd där dom kan villa och ta det lungt. Dom får alltid mat vajre dag klockan 8 på morgonen, det är alltd minst 55 kg mat som går till djuren. Inga djur säljs magra eller dåliga, men någon gång har djur råkat para sig med mistag. stallen till hästarna är alltid rena och det finns medryttare till hästarna så dom bli alltid ridna.
( Vad för sortes djur har jag )
Jag har ganska många djur raser så jag börjar med en fenix sort jag föder upp : http://www.google.se/imgres?q=fenix&hl=sv&sa=X&gbv=2&biw=1280&bih=933&tbm=isch&tbnid=IemO3MYjCw1jGM:&imgrefurl=http://www.scenicreflections.com/download/291462/fenix_Wall
Och andra sortes djur.
( vad jag säljer nu )
(Jag säljer western sadlar för 20 000 styck ) (borstar 1 kr styck )
( träns och sadlar 2000 kr styck )
Någon som har lust att starta uppfödning av någon hästras med mig? Vilken som helst går bra
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
#61 Viken skulle du vilja ha ?
# 62 Jag vet inte, vad gillar du förnågon hästras?
Union J and Jedward
#64 Lite prat gör ingen ting :)
Okej, kan du skicka till mig Lejdyga?
Union J and Jedward
Okej ;)
:D
Union J and Jedward
65# jo men som jag skrev så är det bättre att alla skriver om sina uppfödningar så att det blir lättare att hitta. så snälla nu när bara jag och du har skrivit kan ni ta det via PM och om någon söker efter något kan man ju fråga via PM sen om det går för lång tid och inga mer ha skrivit säger jag till :) så snälla :)
Okej vi kör så här ! pm om någon vill ha något djur och lägg upp anonsen här ;)
Över given zebra unge !
Idag utanför stallet såg jag en liten övergiven zebra unge där det låg en lapp som det stog : Jag överlämnar dena till dig för att hon inte kan dia sin mamma. Så jag kommer sälja ungen som då är ett ett sto ! hon kommer att bli en toppen bra liten zerbra unge! och så finns stamtavla då det stog på lappen och att jag fick den. Ungen har smugglats in i från amerika då en polis ringde och sa att någon hade smugglat in en medlem stort djur. Jag var inte tvungen att lämna in den då jag hade ett tillräkligt bra stall till zebra ungen.
Hon kostar 20 000 kr men kan tänkas skänkas om hon kommer till rätt hem pm mig om du vill ha henne mvh eldlågans uppfödning
Du får skicka pm
#55 ja, alla är gröna. Nej, Morror är bara avlägsna släktingar med fenixen. De står faktiskt närmre gripen än fenix :-P knäppt! Morror kan få upp till 20 ungar (:-O), så det gäller att se upp! :-)
Våra morror med de bästa generna för avling heter Diatri (hona, 1 år) och Morris (hane, 8 år).
Om du är intesserad så är det bara att säga till :-)
Meowww
er du intresserad, ks.gerbil?? :-)
håller med ks.gerbil då får man lite fakta
Jag har alla kullar ;-) Jag visade ju, däruppe vid bilden, eller?? :-/
Rengnbågs färgad drake till salu endast 51 Tusen
#83 intresserad!! Bilder??
Ska fixa en bild till dig effter som du är interesserad. Så den kommer idag eller imorn. Det tar tid att rita jag håller på med bilden nu.
Fliza pm dig!
#89 Skulle du inte mejla mig ;(
Jag har sålt till Lejdyga så här är vårt avtall.
lady,percy, felix.
Födda i samma kull 2011 dom är 1 år i morgon så dom fyller år då. Fina klor och är starka som atan. percy har färgen rengbåge. Felix har färgen svart, lady är normal rosa.
Instruktioner
Dom dricker a vitamin 1 litter pär dag jag skickar med 50 liter a vitamin grattis.
Dom är stora för att va fåglar så dom behöver bo stort.
komihåg detta!! felix är inte tam så han ska inte gå ut. Percy och lady är tama så dom kan du ta med dig ut.
______________________________________________________-
Erbjudande om du vill ha en grattis fenix så får du det! För att felix bästis är inte heller tam så dom kan bo i en bur ifall du vill ha han.
Han hetter El och han är gul färgad. Han är född den 3-1-2009 så han är elldre en dom andra.
Jag ska fixa det rengbågs drackar kommer snart!
Jag har inte sålt alla rengbågs dackar en jag har 2000 st
Vi forsätter i lufdjur 4#
Köpte jag alla
eller finns det mera ! ?
Det finns mera!
Okej :) men nu börjar vi i den nya tråden ;)
det är inte 100 inlägg än!
NU är det det :-)
Förlåt men fliza sa att hennes dator laggade ! 
Ni som inte har fått svar på era annonser kan flytta dem till tråd #4 istället.
Hälsningar Lurvas11
ja ha sakkt at ja ha änhönina i trod 4