Drömtråden
Hej alla! :-) hade tänkt göra en drömtråd! :-) Här pratar vi om drömmar och berättar vad vi har drömt om :-) Jag drömde att Sacha flög igenom taket och sedan började det regna papper, direkt efter att hon flög. Sedan kom Gustaf med ett huvud i munnen som sa att den hette Rickard med ck och började att blöda… Mer minns jag inte. Inte direkt världens finaste dröm :-/ Ni då? :-)
Ja brukar drömma om hur ja spela hocky i nhl å jör massa mål
#1 Går du på hockey?:)
Ja
jag drömmer oftast madrömmar om gerbilerna :/ när jag köpte dem från djuraffär så visste jag att de kunde bli hona och hane då de inte tittar på sånt :/ då drömde jag iallafall en hel vecka om att de skulle visa sig vara det och att jag skulle få 100000 ungar och att jag inte visste vad jag skulle göra och så :/
Jag drömmer nästan aldrig mardrömmar längre. =)
Men när jag gör det brukar jag tänka: " Det är bara en dröm. Vakna nu." Och så vaknar jag och somnar om. =)
Hälsningar Lurvas11
Inatt drömde jag typ om Zombier, att jag galopperade i full fart på en helt random sandstig som dök upp framför mig, att jag red en häst i ridhuset och det gick typ jättebra… xD Skummaste drömmen på länge xD
Jag kan inte kontrollera mina drömmar så att jag vaknar men jag kan säga till mig själv i drömmen "Jag vet att jag drömmer" xD
//Caroline
7 Drömer inte du om jedward
#8 Det gjorde jag natten till måndagen (A) Då var Jedward i stallet med mig och sen åkte vi hem till mig och så skrev dom autografer på allting och jag tog en massa bilder xD Men det är faktiskt bara på senaste tiden jag börjat drömma om dom jue, jag hade kunnat drömma om dom varje natt 
//Caroline
Jag drömmer ofta drömmar om killarna i Färjestad och om Robert Pattinson 
en gång drömde jag en hemsk dröm om att jag var i köket i mitt förra hem, gladö, och i köket var det alldeles tomt, förutom jag, mina vänner och en galen tant med en sånhär… stål… penn… grejs? :-/ (bild nedan på vad jag menar) tanten försökte sticka mig med den, men hon kunde bara sticka mina vänner ;-( de blev onda och försvann.
sedan fick jag tag på penngrejsen och stack tanten flera gånger, men hon bara flinade.
Sedan så hoppade jag ut genom fönstret och kröp in i vår hunds (vi hade en rottweiler som hette Elvis) koja och satt där och sa: vaknavaknasnällavakna och satt där resten av drömmen. Huga, en hemsk mardröm :-O
Jag brukar drömma om kaninerna. Oftast att dem rymmer X) Brukar också drömma om artister som kommer hem till mig, Moa Lignell m.fl rätt skumt XD En gång drömde jag att Moa Lignell och jag var i ett shoppincenter. Ner för en låång trappa var det en ruchkana med skum i. Och brevid ruchkanan satt mina gamla kalsskompisar? XD
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#6 Det går att öva till att kontrollera sina drömmar, men jag vet inte hur man övar. Jag kan det iaf ^^
Jag brukar typ drömma om sjukt konstiga saker.Inatt drömde jag att Ludde(En kille jag hatar) kom och förklarade sin kärlek till mig och jag bara vände mig om och typ pungsparkade honom och då kom min bästa vän in och typ dog av lycka för ludde var död
En av mina sjukt drömmar.
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
#15 en sån dröv vill jag drömma, fast med Arman >:-)
jakk ha dröm åm at ja er mäd nakänkstärna okk snuglana okk läkär okk etter gådis åkk ha jetekul okk flugär okk mäd pipifoglama ål ha jrtekul hahahaha
Nämen vad kul, Uns! :-D
I morse drömde jag att Moa Lignell var och sjung i ridhuset på min ridskola :P X) Det läskiga var att när jag vaknade ur drömmen så spelades When i Hald ya på radion nere i köket O.o
Haha
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Haha :P
Lite läskigt O.o
mm, kanske det var musiken som gjorde att du drömde att hon sjöng, vem vet? skumt.. ;-)
#23 haha aa P: