vi ska flytta
Hej, Hej son ni kanshe vet har jag en hund, och vi bor i en ganska liten lägenhet så mina föreldrar tänkte flytta till habo där ska vi köpa en bondgård. Så att min hund kan springa lite fritt utan att bli påkörd -.-
Jag och pappa tänkte köpa lite djur typ som häst, ko, gris, hönor o.s.v. men nu har vi Nationella prov så vi kan inte flytta…. om ni undrar så, om vi ska flytta så måste jag vara ledig ett tag för att hjälpa till men då missar jag NP så.. ja, man får väl vänta ett lavt år -.- 
va kul ni ska fluta
jag vill flytta. Jag vill inte flytta. Jag vill flytta. jag vill inte flytta. Ja. Nej. ja. nej. ja. nej. ja NEJ. JA. NEJ, NEJ, NEJ. JA, JA, JA. NEEEEEJ!!! JAAAAA!!! NEEEEJJJ!!!… jag vet inte, jag tror att jag inte vill flytta. Jo det vill jag. Nej det vill jag inte. JAG VET INTE!!! DX
3# gillar du inte var du bor?
ååååhh tänk dig gå till skogen med gizmo som bara ligger fem min. från mig han kommer att vara MIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNN
förlåt för ot men jag är så glad :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D men jag måste vänta en vecka D: D: D: D: D: D: D: D: D: D: D: D: D: D: D:D :D
#4 jo jag gillar det, men det börjar bli lite tråkigt… Nä jag vill stanna! '_'
nu har jag bestämt mig!! :-) Jag bor kvar! :-D
vaddå det börjar bli tråkigt? bor du i villa? för mig blir det alldrig trkigt! går ut i skogen och står där för mig själv funderar över livet och så… sen har jag svårt att kontrollera och "välja" över mina känslor så ibland behöver jag lixom vara för mig själv och bara släppa allting eller tänka över något med någon jag vet kan lyssna på mig (mig själv)
#1 vart ska ni flytta då?? jag är jätte glad vi ska åka och se huset imorgon när jag borde i polen så hade vi ett hus med 3 våninag och en källare vi har fotrarande huset men problemet är att vi inte åker till pålen så ofta :-(
Jag vill flytta till landet men det verkar ju inte bli nåt av -.-
#8 synd ….
#9 jaha :D her ru en häst ????
Hon ska få en häst ;)
ahaaaaa
ofta att du ska flytta??
det har du inte sagt i skolan :O