Fotografera
Hej!
Tycker du om att fotografera?
Och vilken kamera har du? (om du har)
:)
Sjlv så tyker jag om att fotografera och jag har en: lumix,panasonic, 8x zoom och 16 megapixlar och film i HD :) Det är en digital kamera :)
What doesn't kill you makes you stronger.
Jag tycker det är ganska kul att fota, men det är inget stort intresse direkt. Brukar fota mina kaniner och mina kompisars kaniner när de tävlar.
Jag har ingen riktig kamera utan bara min mobil. Egentligen är den inte så jättebra, men jag gillar den ändå. 5 megapixlar har den. 
Jag älskar och fota, en av mina hobbys! 
Jag använder en riktig systemkamera, Canon Eos 1000D. Men jag sprarar till en mer komlicerad kamera, men vet inte vilken jag välja :p
Sedan har jag okså två objektiv :)
Älskar verkligen att fotografera !
Önskar mig en systemkamera i julklapp , isf av sorten Nikon D3100 :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag älskar att fota jag fotar nästan allt!
Men jag har bara min mobil camera med 5 megapixlar och jag har nästan fullt minne!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Jag älskar att fota!
Jag har en systemkamera, Canon EOS 1000D. :)
/ Tilda
Jag tycker det är kul att fotografera! :) Jag har en Nikon COOLPIX S210 Ver.10, som är en kompakt/digitalkamera. Drömmar dock om en system…
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
fota är inte min grejj

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag älskar att fota, har en Panasonic Lumix DMC-FT2 blå kompaktkamera, men håller på att samla ihop till en Nikon D7000. =)
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Älskar att fota, famljen har en canon eos 500d, men jag sparar till en digitalkamera, fjufilm
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Älskar att fota!
Lägg upp bilder #13 !
Snygg!
#22 Tack! :) Jag ''råkade'' faktiskt ta den när jag steg upp ur vattnet när jag dök efter musslor :P
-Rasmus 🌈
:)
#25 Jaha! :)
-Rasmus 🌈
#27 Såå kul du är… :)
-Rasmus 🌈
HaHa
Jag har tagit masser av kort !