Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 911 ggr
Caroline.H
0

Snackistråd del 8

Här har vi som gott som ordet fritt. Välkommen in och delta i våran trevliga tråd, där vi pratar om allt från himmel till jord.

BALLOON

Varsågoda att snacka! :D Gamla tråden hittar du HÄR.

//Caroline

[Fruktiz]
0

Snart ska jag äta marabouuuuuuuuuuu :D

KaninPiggelin
0

tjeena :)

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Bamse 08
0

Gav precis Bamse mat :)

What doesn't kill you makes you stronger.

ara11
0

Snart ska jag se melodifestivalen :D Hoppas det är någon bra idag.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

Caroline.H
0

Melodifestivalen + marabou = awesome lördagskväll :D Ses snart…

//Caroline

[lejdyga]
0

Hellohello!

Bamse 08
0

#6 Hej Hej :)

[lejdyga]
0

Nu ska jag nog spela ni själva då ?

[Fruktiz]
0

#5 Samma här! :D

Bamse 08
0

Jag gör lite reserch på ett ord :P

Caroline.H
2

Youngblood, youngblood, manboy, manboy… Nej vänta, det där var väl fel xD Så sjukt lika…

//Caroline

Luckyt5
0

#11 Håller med… XD

/ Tilda

Caroline.H
0

Nu blir det stearinljus. Många stearinljus. Visste ni att det är hela 203 st?

//Caroline

Lurvas11
0

#13 Onödigt på en sån dålig låt tycker jag. =)

Hälsningar Lurvas11Glad

KaninPiggelin
0

MELLO-time!

Stor HISS till låt nr 3. Egenskriven låt och med svensk text. Go M i EMD!

Only Dream
0

Hmm.. Hej :o

Caroline.H
1

Guuud så sjukt normal familj jag har… Klockan är halv 12 på natten och vi ska gå ut… och SKOTTA SNÖ O_o

//Caroline

KaninPiggelin
0

#17 haha, såå typiskt din familj XD Gillar din familj :D

Caroline.H
0

Fast jag orkade inte gå ut för jag tänkte stanna inne och prata med dig en stund till och så ba loggar du ut och jag ba nej o.O

//Caroline

dermot
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#17 AHAH whata? XD

Har bytt rum idag (ser ut ungefär som på bilden, har bara fler affisher och en matta nu ;))

Just nu sitter jag och lyssnar på skithög musik med extrem bas (I'm sexy and I know it och Do ya think I'm sexy, givetvis med Glee cast ;D - japp jag har bra musiksmak Cool no doubt about it Flört)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Caroline.H
0

#20 "I'm jexy and I know it" skare ju va ;) Måste göras en cover på de alltså…

//Caroline

Caroline.H
0

#20 Btw, fett stort rum du har nu ;D

//Caroline

dermot
0

#21/22 Haha XD nee det är bara lite mer än hälften vad jag hade innan :p

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Fruktiz]
0

#23 Oj, bara hälften så stort som innan? Hur stort var det då? Jag tycker att det ser jättestort ut på bilden :)

Caroline.H
0

#23 Jösses, jag har typ en fjärdedel av det som är på bilden xD Jag vill ha ditt rum, jag skulle helt klart typ mentalbreakdowna där inne… :D

//Caroline

dermot
0

#24 Detta rummet är ca 420cm brett, och typ 600långt, och de förra var väl 600cm brett och ca 800cm långt, så ja ;) LIIITE mindre ;D *är lite bortskämd höhöm..*

#24 HAHAH XD

// Anka

Caroline.H
0

Alltså I kinda won't your rum o.O Jag har faktiskt otroligt litet och det har så konstig form, det är lixom avlångt så jag kan knappt göra något där inne xD Förutom att sova då…

Fast nu kan jag typ inte sova där inne heller, höll på att spela in en grej och var helt tysy och stände sedan av(det var ett test)och när jag satte igång så kunde man tydligt höra någon sjunga och det lät verkligen inte som jag, det lät som att någon stod bredvid mig och sjöng, men jag hade stängd dörr till mitt rum och jag var hetl själv, och har även hört en massa andra konstiga saker… Varför ska det spöka så mycket i vårt hus för, usch, jag känner hela tiden att det är någon i mitt rum och ibland känns det inte så vänligt :S Förut var det bara ett snällt toalettspöke men nu är det värre…

//Caroline

dermot
0

#27 Det är mitt!!Cool *GRR*

Läskigt :o "våra" spöken brukar vara rätt tysta, men det är så läskigt när man dammsugar (de stänger av den -.-) och sen slår dem en på ryggen xD okej, nu ska vi inte gå inte på sånt, då lär jag väl låsas in… xD

// Anka

Caroline.H
0

#28 Våra har också varit väldigt lugna och bara gjort lite "halvroliga" saker, två gånger har han låst toalettdörren(haha, jag känner lixom bara på mig att det är en han)och vi har trott att det är nån där inne för lampan är tänd, men så samlas vi alla och ingen är borta så då låser vi upp och så är ingen där, det är lite konstigt xD Så tänder han på lampan på toaletten vääääldigt ofta. Vi har även nån som brukar slå i lite köksluckor och sånt om nätterna men mer än så var det inte… Men nu är det bara uuusch, det lät som att någon flyttade en stol och sen hör jag nån som sa typ "sccccccchu" om och om igen, och fick en jätteäcklig känsla och då blev jag faktiskt ärligt talat rädd xD

//Caroline

dermot
0

#29 Vi hade en som lekte rock'N'roll med vår stereo ;) han eller hon satte igång den på högsta volym och bas xD shit vad jag blev rädd XD HAHAH… Så gick och stängde av den och drog ur kontakten.. tro inte att han inte går till nästa stereo och gör om det igen -.- dumbass..

Men den har flyttat nu :D så nu har vi någon ung kille - som hållt till i mitt förra rum hela tiden (får se om han följer efter;)?) och någon tant i köket ._.

// Anka

Caroline.H
0

#30 Alltså gud vad weird spöken är ibland… Dom är coola så länge dom inte skräms för mycket dock, vilket våra gör just nu D: Haha, det lite skojiga är att jag tror toalettspöket tycker om oss för han följde med oss när vi åkte ner till Öland, så weird(ja, jag gillar att skriva weird, mobba inte!) xD

//Caroline

dermot
0

#31 Weird weird weird weird :3

haha coolt XD

// Anka

Caroline.H
0

Alltså jag ooooooorkar inte för jag har trååååkigt -.-' Jag har fått 4 nya följare på Twitter idag, yey :D Oskyldig

//Caroline

dermot
0

#33 XD Jag måste på toa :3 nice 2 know?

haha har inte loggat in på twitter på evigheter xD

// Anka

Caroline.H
0

#34 Wow, jag skulle absolut inte ha överlevt utan det informationen o.O ;)

Men logga in då, det är ju kul ;D Jag har blivit beroende tror jag, haha, twittrar heeela tiden… Skulle vara spännande att se vad som skulle hända med min twitter om jag fick en mobil jag kunde vara inne på internet med… xD

//Caroline

dermot
0

#35 Nej verkligen inte! Jag räddade dig där ;D snällt va? ;)

Haha orkar inte xD

// Anka

Caroline.H
0

#36 OMJ du räddade mitt liv, hur ska jag någonsin kunna tacka dig och blehblehbleh och resten av den där filmsmörjan som man alltid säger xD

Nu har jag tråkigt igen… Jag vill också få sjunga med Jedward, men det får jag inte Dx

//Caroline

dermot
0

#37 HAHA xD

Jag vill KUNNA sjunga, jag e kass -.-

// Anka

Caroline.H
0

#38 Ehem, sjung för dig själv och fantisera ihop det så att det låter asbra, problemet löst ^o^

//Caroline

dermot
0

#39 Awesome ;D ska prövas :33

// Anka

Caroline.H
0

#40 Goodie ;D

Jag hatar det där spöket för det förstörde för mig precis när jag skulle spela in en låt -.-' xD Nu måste jag göra det imorrn istället… Haha, ska nog göra en till också, och då får grannarna höra också, den går fett högt xD

Uttråkad… -.-

//Caroline

dermot
0

#41 Kan du snälla göra en cover på Jar of Hearts? :D

// Anka

Caroline.H
0

#42 Ohmygood xD Haha, jag kan ju försöka men vänta dig ingenting, min röst ligger lixom sjukt högt så vi får se, förmodligen låter jag bara som en val xD Fast jag har funderat på den länge så det blir väl spännande att försöka antar jag xD

//Caroline

dermot
0

#43 AHha klarar du säkert ;) du får länka/skicka till mig sen bara, så jag får höra :D

// Anka

Caroline.H
0

#44 Haha, fast om det inte blir nå bra alls så får ingen höra, mohahaha Oskyldig

Det är rätt skoj egentligen att vi fyllt mer än halva tråden med typ random snack :P

//Caroline

Caroline.H
0

YES JEDWARD LOGGADE IN PÅ TWITTER! :3

//Caroline

dermot
0

#45 Vi e ju lite random så det passar ju ;333

Haha xD jag håller mig till min Darren♥ och min Chord♥

// Anka

Caroline.H
0

#47 Alltså egentligen så kanske vi är rätt så normala och så är alla andra random? Eller så kan det ju inte vara, med tanke på att jag tänker såna tankar och det är rätt random… xD

Vilka är de? :3 Oskyldig

//Caroline

dermot
0

#48 AHah eller hur, vi MÅSTE vara de som är lite out of our minds :3

hihi use google ;3 Darren Criss och Chord Overstreet (de är med i Glee, Darren spelar Blaine och Chord spelar Sam, fst juste du kollar inte på det xD men orkar inte sudda så det får stå iaf (A))

// Anka

Caroline.H
0

#49 Men alltså google är inte alltid min bästa vän för när jag håller på med en massa saker på datorn och har många program uppe så pallar inte min dator att använda google, so weird… Förstod att det var nåt sånt iaf xD

Jag känner för att gå och mentalbreakdowna på någonting(jag gillar det ordet också)men typ halva familjen sover så det går inte D':

//Caroline

dermot
0

#50 Mihihihihi :3

HAHA jag med, jag får använda hörlurar nu så kan inte ha värsta bounding :(, för "alla måste ju kunna sova" -.- men varför? Vi har hela livet på oss att sova! D;

// Anka

Caroline.H
0

#51 Jag måste också ha hörlurar D: Mina föräldrar ska alltid envisas med att gå och lägga sig så tidigt och då frågar jag varför dom inte kan vara uppe lite längre så att jag kan röja runt lite längre, och då svarar dom "Men vi går ju upp kl 7 på helgerna också, ni sover ju till 12" och då kontrar jag med "Men sov längre då så kan ni vara uppe längre?" då ba *Slagging me off* -.-' o_O

//Caroline

dermot
0

#52 HAAH dog lite där :') nee men jag får damp på vissa här i huset *HOSTHOST PAPPA OCH MAMMA HOSTHOST* om att jag alltid ska sova tidigt, ha lampan släckt, tyst och framförallt INTE sitta vid datorn Gör allt tvärtemot samtidigt ;D, visst e jag duktig?

hahah fick värsta anfallet precis xDD

// Anka

Caroline.H
0

#53 Haha, jag läste ditt inlägg och typ dog lite av garv och jag vet inte varför, typ bara för att du är så ooooolydig som inte lyssnar… Alltså jag vill bara börja asgarva nu men jag kan inte för det låter för mycket så jag sitter typ och skakar för jag skrattar inom mig, hahah xD Jag behöver söka hjälp tror jag xD

//Caroline

dermot
0

#54 Haha mitt liv lix ;) - men till er andra som läser! LYD era föräldrar! - :D

aHahah samma här, lyssnar på världens kassaste låt som bara kom upp xD vet inte ens vad den heter xD

// Anka

Caroline.H
0

#55 Jag brukar också lyssna på såhär asdåliga låtar, om man typ har en topplista på Spotify, som jag har nu… Bara för jag är för lat för att byta låt, trots att jag bara behöver trycka på en liten knapp på tangentbordet… xD

ALLTSÅ TA PÅ DIG VANTAR MÄNNISKA!!!!!

//Caroline

dermot
0

#56 HAha xD

U saaaid whaaat? ._.

// Anka

Caroline.H
0

#57 Men alltså det finns en reklam på tv för handkräm som jag stör mig asmycket på o___O Den ba "Ah, på vintern så blir händerna lätt torra" och så visar dom nån tjej som är utomhus och typ skrapar bort snö från en bil med bara händer, och jag ba en herregud, ta på dig vantar människa så kanske du inte behöver så mycket handkräm…. Plus att jag gillar att avsluta mina kommentarer med ord/meningar som ingen förstår xD

//Caroline

dermot
0

#58 You are a crazy banana:33

Yo shizzle my dizzle ;3

// Anka

Caroline.H
0

#59 I'm no banana o_____o Isf är jag en som Edward säger(haha, han var dock sjuuuukt drogad när har sa det men ändå xD)Banananana… xD

OMG afrokrull på tv ;D

//Caroline

dermot
0

#60 HAAHHAHAHAHAHAHAH Banananana xD

DÖÖÖÖr xD

LALALA LET ME SEE YOU DANCE ;D

// Anka

Caroline.H
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#61 Titta på det här så fåru se på "Bananana…", kan inte sluta garva för han är så söööööt när han är helt drogad <3 Haha, John försökte göra om det typ några månader senare när han inte var helt lost och då gick han inte med på det, haha Oskyldig

Bara för att du sa att jag skulle dansa så ställde jag mig faktiskt upp och gjorde en dans, helt seriöst o.o Min brorsa ba "Okeeeej…."

//Caroline

dermot
0

HAHA xD ska genast kolla ;D

haha awesome, you are my little spidermonkey, du följer min minsta vink :-)))

// Anka

dermot
0

HAHAHA ASHMAJGAD XD HAHHA han bara "Kvävs du?" och Edward bara "Noo :$" Så epic xDD

// Anka

Caroline.H
0

#63 Men alltså jag vill inte men jag måste gå och lägga mig nu D: Alltså orkar inte…. :( Jag vill sitta här och fortsätta spamma denna tråd(btw så är det typ bara du och jag som skrivit sen inlägg #19… och vi är på #64 nu xD)

//Caroline

Caroline.H
0

#64 HAHAHA xD Jag sitter och typ spelar upp hans lilla "No" om och om igen xD

//Caroline

dermot
0

NEEEJ du kan inte lefta nu!!

// Anka

Caroline.H
0

#67 Alltså jag vill inte… D: Okej, jag sitter nog här en lite stund till… xD

//Caroline

Caroline.H
0

We should get the landmark of fylla a hel snackistråd på typ en dag, fett jepic vi skulle vara då asså, och på typ två pers också (A)

//Caroline

dermot
0

#68 Yay :33

Jag hatar när låtar tar slut -.- min spotify funkar inte på mobilen så måste ha yt och … BLÄÄÄ…

I wish i could tie you up in my shoes, make you feel unpretty to.. <3

// Anka

Caroline.H
0

#70 Sitter du vid din mobil nu? :I OMJ isf :P xD Jag sitter och lyssnar på nån skum lista på spotify… aja, bra underhållning med alla fett skumma låtar…

Kolla re skummar… Va skumt! :D

//Caroline

dermot
0

#69 eller hur ;D

#71 Nejnej, det hade jag inte pallat xD jag sitter vid datorn men har musik på mobilen för pallar inte datorn, den laggar bara xD

Jag får inte nog av Do Ya Think I'm Sexy :333 Det häftiga är att där inte är någon musik, utan de gör det med rösterna så himla awesome!! :D

// Anka

Caroline.H
0

#72 Aha, jag ba shit, hur pallar hon att sitta på mobilen nu, haha ._.

Jag vet inte om jag vågar söka på den låtern alltså, skolan kommer ba "Jaha, vad söker du på då?" o.O Eller, nej, det gör dom nog inte… xD

//Caroline

dermot
0

Okej sanningen är att jag inte får nog av Darren ♥

// Anka

dermot
0

#73 Äsch ;D men det måste vara med glee! annars suger den -.-

Sök: Glee Cast - Do Ya Think I'm Sexy ;)

Och sen Glee Cast - Sexy And I Know It ;D

// Anka

Caroline.H
0

#74 Alltså ofta dom gör ALL bakgrundsmusik i låten med rösterna? Fett awesome isf o.O ;D

//Caroline

dermot
0

#76 Yepp allt :D Dem är så *svordom*;) grymma :D:D:D:D:D

// Anka

Caroline.H
0

#77 Läskigt men awesome ;D

Alltså det är en kille på tv:n som skrämmer mig, jag har inte en aning om vad jag tittat på dock o.O

//Caroline

dermot
0

#78 Alla Warblers(alltså de som gör det xD) låtarna gör de själva utan musik :)  Som Hey Soulsister, Teenage Dream och Somwhere only we know. ;p

HAHAH whata? xD

// Anka

Caroline.H
0

#79 Jag slutar prata om det där och låtsas bara som att jag förstod varenda ord… ;D

Jo men alltså tv:n går typ bara och det är en massa folk som sjunger konstigt musik och den förra snubben såg ut som att han pussade på micken o.O

//Caroline

dermot
0

#80 Hur svårt kan det vara? xD jaja skitsamma ;)

HAHAH han bara makeade out med den XD

Vi borde verkligen få pris….xD

// Anka

Caroline.H
0

#81 Haha, det var bara för att jag inte ORKADE förstå xD

Ja men precis, alltså han såg helskum ut..

//Caroline

dermot
0

#82 LATMASK XD

Hahha xD

Vår rottis bara ylar som fan o.O

// Anka

Caroline.H
0

Alltså jag dissar seriöst nu för jag har typ inget att göra längre förutom att spamma här och min brorsa är dessutom riktigt trött på mig nu, men vi har skrivit typ 60 inlägg om typ ingenting, tycker vi är awesome xD Peace out eller nåt…

//Caroline

dermot
0

#84 Dissar'N med stort NNNN :(((((

// Anka

dermot
0

Kan meddela att jag fortfarande sitter här ;D

Är inne på min 4 klipp med Blaine (darren) och The Warblers låtar, ca 10min/klipp ;3 Älska♥

// Anka

dermot
0

Heheh klipp 5 nu :3 ♥

// Anka

ara11
2

snart 90 kommentarer och vi har inte ens haft den 1 dag. Någon inne?

sallad
0

Jag är Inne! :)

Jag kan lägga upp min familjs recension av melodifestivalen igår!

Första plats: låt Nr 6, fick 105 poäng.

Andra: Låt nr 1, fick 79 poäng.

tredje: Låt nr 3, fick 67 poäng.

fjärde: Låt nr 7, fick 54 poäng.

femte: Låt nr 4, fick 52 poäng.

sjätte: Lår nr 2, fick 8 poäng.

sjunde: Låt nr 5, fick 0,66 poäng.

åttånde: Låt nr 8, fick 0 poäng.

Det var allt :)

-Rasmus 🌈

[lejdyga]
0

Hejhopp vad ni har varit aktiva ! Förvånad

ara11
0

vilka föräldrar jag har dom hade glömt bort att mitt pass har gått ut. Ifall inte jag hade påmint dom så kanske glömt det så i sommar när vi ska utomlands så kanske inte jag kunnat följa med :D

BlueBäst
0

Nån uppe?

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge

[lejdyga]
0

Japp

BlueBäst
0

Hehe, 2 pers har visst suttit med iFokus halva natten

[lejdyga]
0

Jag ar iget att göra ):

BlueBäst
0

Haha

ks.gerbil
0

Ny tråd!! Och jag har inte ens hunnit skriva något för ayt ni är så snabba

Gerbil-hemsidan hittar du R

[lejdyga]
0

Nu stavar jag fel ochså -.-

BlueBäst
0

Läskigt…

Vi har haft den här tråden sen halv åtta igår kväll, och det här är den #97 kommentaren

[lejdyga]
0

Läskigt -.O Nån har skrivit här hela tiden ser jag

BlueBäst
0

KLockan ee 10.08

[lejdyga]
0

Då har jag sovit länge

BlueBäst
0

Dtorn laggar…

Just när jag postat kommentaren såg jag hur klockan slog över till 10:09 och baa OMG

BlueBäst
0

hehe, syrran spelar super mario galaxy på wii

[lejdyga]
0

Min dator laggar ochså -.-´

BlueBäst
0

Hhopp

Bamse 08
0

Har gjort en ny tråd :)

Så jag låser denna.

[Fruktiz]
3

Jag orkade typ läsa hälften av erat snack däruppe, Mollis och dermot xD

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer